Странице

среда, септембар 12

DIY ASTEC BLACK TOP


Dobro jutro, dobar dan...Razmisljam.... Ne bih se ja ovde zaista
bavila prizemnim stvarima... Koliko je sta poskupelo, kako ljudi
zive, sta se sve desava ... Ne mogu. Neka ovi postovi budu vanvremenski
ili bar neka budu korisni. U to ime jos jedan moj DIY projekat iz
avgusta, kojim sam, svakako, zadovoljna.
P.S. Krecem na kurs modnog dizajna i sivenja na Fakultetu
Modnog dizajna (pogledati ovde). Nadam se da cu nesto i slikati.
Nista specijalno, traje mesec dana, vikendom po 4 sata. Kada sam ja vec
odjurila (odletela) da uplatim (Grupovina-popusti) tek posle sam saznala da
je to pocetni kurs, mada tako uopste nije zvucalo, ali dobro. O utiscima-
posle casova. Pozzz
Uzeh parce crnog zerseja pa sta bude... Prvo sam isekla materijal da sa
jedne strane tj. na boku bude duzi, ali mi se to nesto u tom momentu nije
dopalo pa sam isekla ravno, a krivine ostavila za neki drugi model.



Profircala, porubila, uvukla lastis na mestu grudi.
Napravila sam ovu saru i precrtala je na papir (A5 format-skup katastrofa),
ali, ja nicemu ne mogu da odolim, pa tako ni ovom
papiru.

Isekla sam precizno saru, a ostatke sacuvala.

Ovako izgleda kada se zalepi na top.

Ostatke od secenja iskoristila sam za zadnji deo.
I lepo izgleda.

Gotovo i spremno za nosenje!



2 коментара:

  1. Super su svi radovi i kao i uvek jako kreativni !Srećno u ,,školici ,,!

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj top je divan kao i sve sto radis. Samo napred.
    Srecno na kursu a na sledeci idemo zajedno.
    Top je za cistu 10

    ОдговориИзбриши

Lovely comments