Странице

уторак, новембар 19

URBAN CITY DIY


........ Sta da vam kazem? Osecam se urbano, ma kako to nekome zvucalo. Volim Beograd i
njegovu sirinu. Volim kada se sa nekog puta, bilo da je kraci ili duzi, vracam u Beograd,
uvek isto reagujem na vidik-na pogled na ceo Beograd. Predivan pogled. Sirina.
Jos ako se tome doda nostalgija za starim vremenima, za Beogradom kakav je nekad bio!
A i krivo mi je sto neke delove grada nisam slikala jer se veoma brzo menjaju. Pa cak
i delove gde ne prolazim cesto, ista me tuga hvata kako vreme brzo prolazi, stvari se
menjaju, a ja samo u glavi mogu toga da se secam. I koliko Beograd, zapravo, pruza
mogucnosti, a na zalost, mi nemamo toliko vremena da to i koristimo.
Dakle, evo jedne urbane pesme

Sajtovi koje volim da posecujem i koji su po meni
prilicno urbani po svom sadrzaju, ako mogu tako da kazem.



A sada malo moda. Pa zar danas nije vazno ono sto je moderno?
Tako ljudi kazu, tako rade ... Dakle, sto bi ja bila drugacija. Volim
modu. Vise nego sto izrazavam, ali ne toliko da bi bila fashion blogger.
To me, iskreno, ne privlaci. Nije mi dovoljno. Znate vi vec sta ja volim
mnooogo vise, a dokaz tome je i sledeci pattern za jednu zanimljivu
haljinu, sa jednog, prilicno interesantnog i neobicnog bloga. Pa pogledajte.








A kako bi ja zivela bezi diy projekata? Ne znam. To se nece nikada
desiti. Jos jedna torbica od eko koze. Mozda i nisam slikala ceo postupak
sivenja jer sam ih uradila poprilican broj i sve su razlicite, pa se moze desiti
da nisam ni slikala.












Da vas ni ovaj put ne ostavim bez neke zimske ideje!
Zgodan prslucic, ja bi ga tako nazvala jer se nosi preko
jakne. Sladak, topao i moderan. Rado bi ga nosila.


I, kao sto rekoh, volim Beograd



5 коментара:

  1. Zanimljiva je ta haljina koja se može nositi na više načina, te su mi uvijek bile zanimljive.
    super su ti ove torbice od eko kože.
    sviđa mi se ideja prsluka preko jakni, ova varijanta je baš lijepa, dosada su (čini mi se) bili dostupni samo oni sportski.

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljivo, kao i uvek, a ja, evo, pokušavam da nadoknadim svoje odsustvovanje sa blogova, nadam se da mi ne zameraš.

    ОдговориИзбриши
  3. very nice my dear!!!:)


    www.borsadimarypoppins.com

    ОдговориИзбриши
  4. Volim te haljice tunke koje mogu da se nose na obe strane, a opet da izgledaju razlicito.
    Jos jedna slatka torbica!!

    Hvala na divnim komentarima!! :)

    ОдговориИзбриши

Lovely comments