Странице

среда, септембар 26

DIY PRINTING Matryoshka BABUSKA


Ja sam jedna zena koja vam dosadjuje.... Jos samo 50-ak godina
i necu vise.... Vreme leti, necete ni osetiti ni shvatiti koliko sam vas
mucila. Ipak, ovaj dizajn i ova babuskica, posebno su mi drage zbog moje
drage, neprezaljene, bake koja je bila ruskinja i najbolja osoba na svetu.
Tako da sam slaba prema babuskicama i svim tim njihovim
dezenima i bojama, onim ruzama na maramama,
njihovim nosnjama i ruskim jezikom. Tako to ide ...takav je zivot.

Naravno, babuska vec postoji i to je evidentno, a i vratila se
na velika vrata i duboko zagazila u modu. Ovo je samo jedna
od stvari koje sam dizajnirala i odstampala na tu temu. Planiram
jos. Razumecu ako vas nema na blogu ... ali ja ne mogu drugacije!
Dakle, prvo sam morala da smislim saru koja mi se dopada, a takodje,
koja je tehnicki izvodljiva za stampu. Trajalo je to neko
vreme dok nisam bila potpuno zadovoljna




I ovako izgleda moja silver babuska

Nesto mi pade na pamet...da se malo poigram pa sam odstampala i torbicu
na papiru, isekla i slikala se sa njom. Cisto u medjuvremenu dok ne sasijem
neku. Kada ce to biti, to niko ne zna. Ali bice.






 /  BELT BELT ACCESSORIES

LIKE MOTHER LIKE DAUGHTER



Koliko volim babuske mogli ste da vidite i ranije kod mene tj.
ovde / HANDMADE SUNGLASSES  ACCESSORIES




Postoji i muzej babuski sto smatram posebno interesantnim.
To sam slucajno nasla, nisam znala da postoji muzej.

Museum

A ovo je posebno slatko

24 коментара:

  1. Babuskica je super, majicu bi i na posao nosila. Savrseno.

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepo,opsirno,dopada mi se majca bas,bas.Posebno je za one,kao sto sam ja koji vole Rusiju:)

    ОдговориИзбриши
  3. Super je BABUSKA. Samo ti nastavi volimo da te citamo i pratimo. Uvek si puna ideja. Majca je prelepa, savrseno ti stoji. Za svaku pohvalu je svaki tvoj post.

    ОдговориИзбриши
  4. jao, sjajne su ti babuške!

    ko je rekao da nam dosađuješ, ko? :))

    ОдговориИзбриши
  5. Super su ti babuškice ! Meni su one skroooz simpatične , prošle godine sam ih radila od filca , bila je prava pomama za njima ...

    ОдговориИзбриши
  6. bravo mamice,lajkam i
    velike i male babuške!!!
    moje babice nisu bile ruskinje,
    no,jednako mi tako nedostaju!!!
    go,mommy go!!!

    ОдговориИзбриши
  7. Super su babuske, bas mi se svidjaju!

    P.S. Hvala ti na komentaru, blogger je nesto flipnuo pa ga nema na blogu, ali procitala sam na mailu ;) Sto se tice snalazenja, razume se, 1001 tehnika za prvu pomoc! :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, a vec se mnogi zale da se ne vide komentari..ne znam sta se desava...

      Избриши
    2. Hmm, ne znam stvarno, procackaj podesavanja, mozda se nesto razdesilo...

      Избриши
  8. Matroske obozavam i stvarno su nepresusena inspiracija, po skladu boja i dekoracije.
    Futrola ze naocate je bajna i ne mogu da verujem sta sve tvoja masta izradi i uradi.
    Majica sa printom <3

    ОдговориИзбриши
  9. Vrlo simpaticno! Kao dete sam dobijala dosta babuski i negde je ostala ta ljubav prema njima. Kada smo kod njih , znate li gde se kod nas mogu kupiti?

    ОдговориИзбриши
  10. predvino. obožavam babuškice. majica ti je krasnaaaa. :))
    imam malenu kolekciju babuškica, a dosta ih je teško i pronaći kod nas za kupit.
    puno pusa draga! :*

    p.s. ne dosađuješ nam, ne brini! :D

    ОдговориИзбриши
  11. Jako slatko i baš si se dobro setila. Vidim i mala se ubacila u tvoju majicu! Samo ne znam čija je tašnica? ;)

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман25. мај 2013. 11:28

    you are actually a good webmaster. The web site loading speed is incredible.
    It seems that you are doing any distinctive trick.
    In addition, The contents are masterwork.
    you have performed a fantastic activity on this matter!



    Here is my homepage: click here

    ОдговориИзбриши

Lovely comments