Странице

среда, октобар 3

DIY BLACK BOLERO





Dobar dan, dobar dan, svima nam je dobar dan, zar ne? Da, znam
dugujem slike sa kursa ali, nista nisam slikala sem zgrade u kojoj se
nalazi fakultet. Zgodna zgradica... Prosto nisam slikala, nisam stigla,
a mislim da bi i bio red da pitam da li mogu da slikam. Inace, bavila
sam se with fashion illustration, izgleda da nisam antitalenat ali nisam
bas ni talenat, nedostaje mi vezba. To cu vam pokazati, to je bio domaci zadatak.
Fakultet za modni dizajn mod`art

INACE .... Devojka koja nam drzi kurs bila je prosle nedelje u Parizu, radi nekih predavanja i
usavrsavanja, obavezni su da idu svakh 6 meseci, to kaze uprava i desilo se da se
njen put poklopio sa Fashion Week-om u Parizu. I tako saznala da ce modrno biti sledece:
barok se vraca na velika vrata, cipka, cipka, cipka, koza, ornamenti, trakice, vez, tapiserije,
deokupaz je veoma IN. Pa izvol`te ako hocete da budete u trendu ...






VOLIM DA SIJEM!
A ja sam jos kod bolera, sta se tu moze. To mi se svidja. Sasila sam jos tri, verovatno
cu vas daviti usput. P.S. uputstvo za upotrebu ovog bolera: paziti kada oblacite
da slika ne bude naopako..kao ja, bas sam bila vazna dok sam se slikala..sreca,
nije na svim slikama... ali, uputstva se treba drzati












(new) trends in Serbia. manja plata. lupam glavom u zid. necu
ni veliko slovo da stavim na pocetku recenice.znam.otvoricu
radionicu za prepravku i remake stvari.ljudi nece imati mogucnosti
da kupuju.vadicemo staro.imacu posla.a naplacivacu u materijalu
i  dugmicima.super.





11 коментара:

  1. I love your boleros and everything you do.

      An Award for you in my blog:

    http://teretadas.blogspot.com.es/2012/10/1er-premio-para-el-blog-premio-primavera.html

    Besitos

    ОдговориИзбриши
  2. No, there is no link. I had to save the picture to my PC and then I went to my blog and column writing from there directed the link to the blog that awarded me, I mean:
    Add Gadget - Picture o image (write link). You can also copy the URL of the image on my blog.
    I hope you serve help, I know very little English and I do with the translator.

    Besitos = little kisses with fondness

    ОдговориИзбриши
  3. Ja verujem u tebe! Hajde, devojko, obori ih s nogu!

    ОдговориИзбриши
  4. Ok, you've got. Thank you very much. You are lovely. Besitos

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican je bolero!!! Verujem da ces daleko dogurati sta god da zapocnes!;)

    ОдговориИзбриши
  6. DA,odličan je!!!
    drž se ti samo mašine!!!
    ja sam svoju dobila na
    poklon od bake za 12 rođendan!!
    uspjela sam pred i više od 15 ljeta
    napraviti pregaču ;(
    mada nije loše ispala
    i furala sam je van na koncerte!!!
    zavidim svima što umiju s mašinom....
    lenguza se neće primit posla..grrr!!!
    a pored buvljaka gdje za sitne pare
    bodem genijalne stvari i bakica što
    razumiju moje naume (i bez crteža)
    teško da ću se ikad i latiti
    mašine...šteta!
    go for it mummy ;)

    ОдговориИзбриши
  7. Barok me sigurno najvise inspirise i bila bih sva u njmu.
    Bolero je odlican i skroz mi je popart kombinacija.
    Zelim nesto tako slicno!!

    ОдговориИзбриши
  8. Uh, uh, uh, ovaj je najbolji!!! Obozavam ovakve printove! Svaka cast!

    ОдговориИзбриши
  9. Videla sam ovaj komad i ranije, ali nisam stigla da komentarisem, zaista je suuuupeeeerrrr!!! :)

    ОдговориИзбриши

Lovely comments