Странице

петак, новембар 8

DIY KENZO SWEATSHIRT FEVER

Naucila sam dve stvari.
Prvo-ljudi ne vole istinu ako nije upakovana
Drugo-jedno je ideja, a jedno realizacija iste. Ne moze svako da realizuje ideju.
Te sam stvari odavno znala ali sada su mi sa mojih 40+ KRISTALNO jasne te stvari. Da, da...
Sta ima novo kod vas? Ja i dalje obozavam materijale, sivenje, bilo koji rucni rad, graficki dizajn.
Znam, dosadna sam. Sta mogu to je zacin mog zivota i zato evo nekih stvarcica kojima sam se
bavila ovih dana ....
Hladno je. Hocemo li da kupujemo neko krzno i sijemo dzempere, pelerine i jaknice sa krznom?
HOCEMO!
Moj diy KENZO je gotov kao sto sam pomenula u prethodnom postu. Mogu vam reci da
uopste nije bilo lako. Zapravo, montaza je bila najteza jer sve mora da bude jednako i simetricno
sa obe strane, a materijal je rastegljiv. Posebnih tehnickih problema nije bilo. Eto. I to je gotovo.
Jos cemo videti gde ce ovaj Kenzo tiger zavrsiti-na majici, haljini, dzemperu ili torbi? To jos niko
ne zna, pa ni ja.















Trenutno sijem dzemper-tuniku-haljinu od trikotaze po shemi koja je prikazana
U najavi je da cu biti veoma zadovoljna ovim modelom. Dodala sam
zvezdu uz Burde napred od neke imitacije koze i detalje na okovratniku.
Cim isecem i povadim sve konce eto slika! Toliko mi se dopalo kako
pada oko vrata da vec razmisljam da sasijem jos jednu tuniku. Will see...




Jos jedan blok interesantnih toplih i mekanih zimskih stvarcica koje, kao sto sam mnogo puta ponovila,
mozete sasiti po uzorku na prikazanu shemu. Meni se dopadaju - svi! I wan`t them all!






See you!



5 коментара:

  1. Kako volim tvoje kreacije! Obozavam motiv Kenzo tigra, a jos vise sam svojevremeno volela i taj parfem. Pa slonica posle...

    ОдговориИзбриши
  2. ispalo je tako dobro da mislim da je ovaj mačak na fotografijama ljubomoran na odštampanu konkurenciju (barem mi tako djeluje):)
    odličan DIY.

    ОдговориИзбриши
  3. That Kenzo sweatshirt is amazing!!! It came out flawless!!
    xx

    Thanks for your comments darling :)

    www.DaretoDiy.com

    ОдговориИзбриши
  4. Great post. You Can Enter For Leggings Giveaway On My Blog. Fashion Talks

    ОдговориИзбриши
  5. Lovely design!!
    Have a wonderful weekend! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши

Lovely comments