Странице

уторак, децембар 17

DIY&WINTER IV OVERSIZE


Oversize?? Yesssss
Slike govore vise od reci. Meni se mnogo dopadaju oversize stvari posebno dzemperi,
kao sto mozete i primetiti. Pozelite mi srecu da odaberem JEDAN (mozda dva) za
sivenje. Tesko je napraviti uzi izbor. Nadam se da vam se danasnji izbor svidja!




Ovaj kroj bluzice-tunike mi se jako dopao od prvog momenta. Cekam momenat kada cu imati
dovoljno vremena da i ovo sasijem i nadam se da ce kombinacija materijala biti potpuno luda!





I jedna zaista, zaista CUTE haljina.


P.S. Pobedila sam testo! TESTO! Testo za kiflice, za krofne, za pletenice... Pobedila
sam ga konacno! Ili bolje reci-pobedila sam sebe. Uvek me je to testo mucilo!
Da li je dovoljno brasna, da li je dovoljno mekano, da li je dovoljno tvrdo, zasto se toliko
lepi, da li je dovoljno naraslo...Uvek blokada u mojoj glavi i vreme koje mi treba da
se saberem i resim da mesim testo. Htela sam da dodjem dotle da mi to bude tako
normalno kao nasim bakama, kao sto za pet minuta napravim palacinke i to levom rukom,
tako sam zelela da imam odnos sa testom. Ne znam da li razumete, ali ja sam konacno
uspela u tome! I vrlo sam srecna. Tako da sam za tri dana napravila-slane kiflice,
zatim krofne i pletenice od slatkog testa.


I jedan zaista zanimljiv sajt ukoliko ste raspolozeni da nesto pravite za Novu godinu


Jos jedan PS. Sasila sam sal-kapu ili kako se vec zove. Merkam je odavno (otprilike dve godine)
i konacno je dosao momenat. U sledecem postu-PDF kroj ovog sala i kape i tutorijal. Kao sto
vidite ja sam napravila kroj po svom jer sam ustanovila da je gornji deo previse kockast (prvo
sam skrojila po toj shemi), a da je zadnji deo previse dugacak (tu gde pise 40 cm, zadnji
deo glave) i previse se nabere oko glave i podigne prema ramenima jer je, realno 40 cm previse,
 kada hocete sal da obavijete oko vrata tako da sam
malo prepravila snit i potpuno mi odgovara, a mislim i da, inace, vise odgovara obliku glave.
Duzina sala je proizvoljna ali ne manja od mog sala jer onda necete moci dobro da obavijete.
Zapravo, ja bi volela da je jos duzi ali eto, nisam to uradila. Volim da obavijem sal oko vrata ali
da ima jos dosta da visi sa strane. U sledecem postu cu napisati mere i tutorijal, a mozda sutra
dodam i u ovom postu mada su mi postovi postali-neumesno dugacki, ali ne mogu da odolim...

Naravno, necemo komentarisati moju fotogenicnost. Dakle sta je tu je-bez odgovarajuceg
fotoaparata, bez odgovarajuceg svetla i vremena ... take it or live it!
Valjda cu napraviti do sledeceg posta neku sa ovim salom-a da budem zadovoljna.


Budite dobri i mislite na vase najdraze...polako pocnite da trazite poklone i pokloncice!

9 коментара:

  1. Bravo,majstorice prvo zbog pobede nad testom..mislim,znala sam da nije teško..trebalo je samo da i ti to shvatiš;)..a zatim bravo za ovu šal-kapu.To je super stvar za zimu..toplo a moderno..

    ОдговориИзбриши
  2. Posto si testo pokorila, sta je sledece? :)) Svidja mi se ovaj zeleni oversized pa cu da ti maznem slicicu

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo volim velike dzempere, posebno ako su od jako prijatnog materijala.. Bravo za testo, ja volim da mesim i pravim slane stvari, uvek mi to bolje ispadne nego kad pokusam nesto slatko da napravim. I svidja mi se ta sal-kapa, zelim tako nesto vec neko vreme.. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Obožavam velike džempere, a ovi su pun pogodak!! Drago mi je što si uspela da "središ" testo, nije to nimalo teško, samo tako izgleda. Šal sa kapom je odlična ideja, naročito za jakne bez kapuljače. Moraću jednu da nabavim! :)

    ОдговориИзбриши
  5. haha pobijedila si tijesto - odlično!
    ja sam prošle godine pobijedila kifle i mjesec dana sam samo pravila kifle. tako da znam kakav je osjećaj :)

    ja ti baš nisam ljubitelj oversize stvari na sebi. meni to ne stoji. na drugima nemam ništa protiv. posebno ako je npr. žena visoka i zna to da nosi.

    šal/kapa je dobra ideja. pravile smo prijateljica i ja to za bazare prošle zime. uvijek bi se prodali :)

    ОдговориИзбриши
  6. Zaista ti želim sreću da odabereš jedan model. Dobro, hajde, može i tri, nije problem.

    Testo takođe nije problem. Ima mnogo recepata, ali najbolji odnos je koliko mleka, toliko vode, znači pola-pola, a ulja uvek upola manje nego mleka. Za brašno i ostalo je stvar iskustva koje se brzo stiče.

    ОдговориИзбриши
  7. Lovely oversize tendency ! nice proposal.
    I'm following you now.

    xo
    http://www.thetrendysurfer.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Sjajno ...kiflice izgledaju super .Vrlo kreatine fotke a i kapa mada ja obožavam šešire i rado ih nosim .
    Sve pohvale !

    ОдговориИзбриши

Lovely comments