Странице

уторак, новембар 13

DIY BURDA STYLE


BURDA. Da li treba posebno objasnjavati? Svi znamo sta je Burda i koliko je
vazna. Svi znamo sta ima u njoj. Snitovi. Ali nije samo to. Ne kupujem je samo zbog toga.
Unutra ima divnih ideja za uredjenje vaseg prostora, DIY i Remake projekata. Cela
novina je tako..fina. Milina je gledati je od pocetka do kraja. Jedva cekam kraj
meseca da odjurim do trafike, mada, danima zapitkujem, mozda ce izaci ranije.

Zaboravih, na zalost, na bluzicu iz Burde ciji model me je odusevio od kada sam
ga videla. Bese to jos prosle godine. Dakle, ovu bluzicu nisam ja sila, vec jedna
moja jako dobra drugarica (sto sam ja na kompjuteru, to je ona na masini), ali
sam ja birala boje i mislim da sam divno izabrala. Kazem, zaboravih, jer sam je
mozda dva puta obukla, a sada vidim da sam pogresila. Ispravicu to!

 Burda style 4/2011
Ovako izgledaju sve varijacije modela koje su bile u tom broju Burde. I svi su lepi.

Ova koralna boja, namerno je
u gornjem delu, do lica jer volim kako mi ta boja stoji, a u konstrastu sa sivom,
zaista divno izgleda. 



 Moj DIY sal iz skorasnjeg posta. Konacno mozete videti kako izgleda
kada se nosi.





21 коментар:

  1. Gre'ota zapostavljati takvu bluzicu :)
    A Burda je zakon, ja sam pocetnica u sivenju i pre par nedelja sam uspela da sasijem suknju iz Burde i uz pomoc Burde koju cak mogu i u javnosti da nosim :D (treba li da naglasim da se moje dotadasnje sivace iskustvo svodilo na porubljivanje zavesa??!)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala za komentar. Pa eto vidis da se moze. Samo treba covek da veruje. A jos kad prosetas u njoj, a milina oko srca, zar ne?

      Избриши
  2. super si ja sašila :)

    ova burda mi je inače jedna od omiljenih.

    pomoću nje sam sašila bluzicu na tufne iz najnovijeg posta i ljetnu zebra haljinu koju sam takođe pokazala na blogu.

    ОдговориИзбриши
  3. e da zaboravih reći da ti dobro stoji, to je šnit za vitke osobe kao što si ti.

    ОдговориИзбриши
  4. Draga Natasha, hvala na ovako lepom postu, i ja sam veliki ljubitelj Burde - kogod da se setio da u nju ubaci šnitove svih veličina sjajan je i genijalan. Osim toga, Burda ima i školu šivenja u svakom broju što je zaista lepo.
    Tvoja bluza je potpuni hit, kombinacija koralne crvene i sive je pun pogodak! Hvala na poseti mom blogu i lepim komentarima! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ah, Burda. Ko ne zna za nju? Čini mi se da je ona jedina stvar koja traje.

    ОдговориИзбриши
  6. Draga hvala sto si pronasla u kojoj je Burdi ova majcica. Jedva cekam da je uradim. Ekstra ti stoji majcica. Uzivaj u njoj zasluzila si

    ОдговориИзбриши
  7. odlično!!!odličan spoj boja ,
    mladenačko,veselo,može i elegantno.
    + lijepo je znati da netko te
    čeka i očekuje ;)

    ОдговориИзбриши
  8. Odlicno!


    peculiarchick.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Burde su bile moje prve lektire koje sam listala kao pikle i pratile me citavo djetinjstvo, ali moram priznati da vec dugo godina nisam pogledala ni jednu - shame on me (za sve je kriv youtube) :) ..ali sutra idem na trafiku :)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Wow, od kad nisam videla Burdu. Moja mama ih je kupovala stalno dok sam bila mala, i to je moj prvi modni magazin koji sam listala (jer tad je bio samo na Nemackom). :)

    www.apfaboulous30s.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Hello !! I am your newest follower /

    Appreciate if U can FOLLOW me back Please ?:)

    Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you now ! Wanna be your friend!
    Follow me back on facebook ,instagram, twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    MarcBelle Chanelene

    ОдговориИзбриши
  12. Sivi roze bluzica je super!!
    I ja volim Burdu jer je stvarno puna ideja!!

    ОдговориИзбриши
  13. divnoooo, samo kreirati garderobu po burdi je za mene nuklearna fizika!!!:))
    xoxo






    http://style-squared.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши
  14. Na tvom blogu puno zanimljivih stvarčica ima :)))
    Ovi modeli iz Burde su odlični, al tvoja bluzica je još bolja, upravo zbog boja. :)

    ОдговориИзбриши

Lovely comments