Странице

четвртак, март 14

I love to DIY ANIMAL PRINT


Ah, luda JA. Opste je poznato da obozavam ANIMAL print, ako je
s ukusom, naravno. Ove cipele Sophie Webster su samo jedan od printova
u koji sam se zaljubila na prvi pogled. Prosli su meseci, pa bar 5-6 meseci
od kada sam videla ovaj print ali ga nisam zaboravila. Jos nije pocelo ni
prolece, a ni leto ali u mojoj glavi jeste. Ne mogu da docekam leto NESPREMNA!

Polako spremam neke stvarcice (o kojima cete, naravno, biti blagovremeno
obavesteni), a moze se reci i da gomilam stvari ali sta cu kad volim. Vecinu
stvari radim po etapama jer toliko vremena imam na raspolaganju, nesto
pripremim za stampu i odaberem boje i majicu, drugi put pripremim sablon
ili snit, treci put uradim jedan deo ili profircam, sledeci put odstampam ili
usijem. Tako da, mogu vam reci, uopste ja ne radim toliko ali dosta uradim.
Takav je moj plan. Organizacija.



Kao sto rekoh, moja inspiracija u ovom slucaju bio je print na cipelama.
Mogla bi da dodam, posto vidim da ima pitanja i zabuna-ne nosim nigde nista
na stampanje-sve sto ste videli odstampano stampala sam ja rucno (HANDMADE).
Ako se odlucim negde da nosim to ce biti digitalna stampa na majici, a ovo sto ja radim,
mogu vam reci-ne bi imala gde da odnesem iz prostog razloga sto ne znam da
se neko bavi, da se ogradim-na ovaj nacin, ovim tehnikama. Ako ima nekoga ko
se time bavi onda - blago njemu!

AAAA... kada ja nesto volim ja to MORAM da uradim! Ne samo da bih to imala, vec i sama
pomisao da cu to odraditi i kako, stvara mi adrenalin. Svaki put je nesto novo, svaki put se
setim nekog drugog nacina, da nesto dodam, da nesto na drugi nacin uradim, da dodam neki
novi materijal...Rad je najuzbudljiviji deo, sve u svemu!

Prvo se, naravno, print mora obraditi i pripremiti ako hocemo da sve bude kako treba ili
bolje reci, kako je luda glava zamislila!


Dosla sam na ideju da napisem CITY JUNGLE valjda zato sto sam rodjena
u velikom, ludom gradu-u dzungli. I odatle taj natpis. Nekako mi nije bio dovoljan
samo animal print. Bar u ovom slucaju.

I evo kako je ispalo. Doduse, kombinovala sam tehnike. Slova City Jungle sam uradila bojom za
tekstil, a print je uradjen tehnikom lepljenja (kao i trenutne, a i buduce stvarcice koje cu imati
u NALEPI! Radnjici). Naravno, posto je u pitanju overprint tj crna ide preko neke boje,
dobro dodje i znanje iz pripreme za sito stampu. Eh...EH...jos da sam imala dobar fotoaparat!
Ne znam sta se desava sa mojim (novim!) telefonom, slika jako lose, osim sto je poceo
da pada mrak, a ja ne volim lose slike. Sta cu, Blizanac u meni je nestrpljiv i ja vam,
evo, pokazujem moje, kakve takve slike.












Kao sto rekoh, veoma nestrpljiv  Blizanac u meni, zaboravi da odstampa na ledjima ove
sape, A TO JE BAS FORA! Uradicu ih sigurno!


I za kraj, ali U STILU ANIMAL PRINTA jedan slatki tutorijal, slatka suknjica.


Live in colors ... like me!

31 коментар:

  1. Kakva si kraljica! Jel si ti to sama lepila ili nosila na stampu? A suknja bas izgleda jednostavno za napraviti? Nije mi samo jasan taj deo sto se dodaje?

    ОдговориИзбриши
  2. E pa hvala ti puno! Nisam nigde nosila tj jesam-u svoju trpezariju! Sve sama radim.
    Mislis napojas od suknje? Ja kapiram da se duplira i prisije na suknju, meni se dopada sto je sirok i dupli pa moze i spolja da se preklopi

    ОдговориИзбриши
  3. Dokaz da prava ljubav zaborava nema!

    I ja volim ove printove u jakim, letnjim bojama.

    ОдговориИзбриши
  4. nataša, stvaaarnooo, tebi je samo nebo granica :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. JOj, joj kako je to lepo cuti! A mi Blizanci se sasvim lepo, kao vazdusni znak, snalazimo i na nebu! Hvala puno na divnim recima!

      Избриши
  5. Wow! Jako kreativna devojka. Interesantan print :)

    Pratim te.
    http://fashioncompilation.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. E sad jos da nabavis i te cipeliske pa da ti se slazu uz majicu !

    www.modnaputovanja.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, cipele su divne mada ih ne bi nosila uz ovu majicu, pravo da ti kazem. Bilo bi previse

      Избриши
  7. Sve je genijalno,tvoja energija najvise,to je u stvari ljubav prema sicu :)))

    ОдговориИзбриши
  8. kako samo uzivam u tvojim postovima, i divim ti se, posebno na energiji..ali slicne smo, ja sam takodje u fazonu kad vidim nesto sto mi se svidja razmisljam kako bi to mogla sama da uradim, jedino sto ne posjedujem toliko entuzijazma, mada svaki put kad dodjem na tvoj blog nekako se probudi spavalica u meni :D

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Wow lovely inspiration!!! I like it!!
    Have a wonderful weekend, dear!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши
  10. majica ti je super ispala :)

    i ja volim animal print, ali nikad nisam ništa sebi kupila takvo. jednostavno vidim na drugima i sviđa mi se, ali nisam imala hrabrosti da i je nešto pronosam. ako ovog proljeća nađem tigraste belatenke i zebrasti materijal za suknju kupiću ih. to mi je onako baš želja.

    ОдговориИзбриши
  11. Kraljice :)
    Uvek me tako slatko nasmejes svojim idejama, odlicna majica.
    Poljubac,
    Srna

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Evo i ja se nasmeja na to tvoje-kraljice, mada mi nekako milo sto to cujem! Hvala!

      Избриши
  12. nice post !!love the shoes and the leopard skirt <3
    what about follow each other?
    let me know :)
    xx
    veronica

    ОдговориИзбриши
  13. Hvala ti na posjeti :-) i bas mi je drago da jesi jer si pravo otkrice... zeno draga ti si cudo, odusevljena sam blogom ... pratim i ucim :-) majica je odlicna... kiss :-)

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман17. март 2013. 12:23

    Divnoca!


    ninafashionshow.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Jeste, animal print je tako zabavan, ali ja ne znam da ga nosim i nista od njegovog printa ne posedujem.Nikada nisam ni nasla nesto sto bi bilo divno na meni i zao mi je zbog toga.Znaci ne umem da ga nosim na pravi nacin to je sigurno!!

    Hvala na svim divnim komentarima i bice asimetricne suknjice opet sigurno!! :)

    ОдговориИзбриши
  16. Such a cute blog! Maybe we could follow each other via GFC?
    I can't wait to see your next post !

    www.modishYou.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Lovely comments