Странице

среда, октобар 10

DIY GREY BOLERO


Oooo, dobar dan zelim svima i da vam ceo dan bude lep! Nadam se da ce i meni.
Prvo, svima da zahvalim na divnim komentarima, cestitkama, a bogami i ocekivanjima.
Neki pominju i Pariz...ah...



Ja sam jednostavno htela da prosirim vidike u tom pravcu i naucim nesto u oblasti kojom
se vec dugo bavim, koju volim i koja me, naravno zanima. Moram da priznam da
je malo vremena bilo za nesto konkretnije sto mene u stvari zanima. Sivenje smo radili tek
na proslom casu. Ipak, divno iskustvo, par skica i nova jaknica....


 Rekla sam vam, upozorila sam vas, da cu vam dosadjivati sa bolerima, tako da se
moze reci da sam od reci. Dok cekam subotu, kada imamo jos 4 sata da zavrsimo
nase modele (a ja necu izdrzati pa cu ga kuci zavrsiti), ja se setih da ovaj bolero niste videli.
Nastao je jos pre skoro mesec dana kao i ostali i stvarno ga nosim i prezadovoljna sam kako je
ispao. Mislim da sam ih sasila u jednom dahu, i da mi je jos neki materijal pao pod ruku
koooo zna koliko bi bolera bilo. But-I like it!






 Mali dodaci, jednostavna ideja. Pitala sam se sta bi ucinila ovom boleru (jadan on), a da ne dodajem
neke posebne boje jer bi me to uslovilo u odevnim kombinacijama, pa sam se dosetila (otkud znam,
odjednom mi pade na pamet) i prostepala parce materijala od koga je i bolero, isekla na kockice i
napravila masnice koje sa naknadno napred prisila.
 Posebno mi se dopada kako je ispalo ovo srce na ledjima. Prvo sam ga prostepala. To je lako. Onda sam krivudala i krivudala ne bi li ga lepo prisila na bolero. Skinula sam bobice sa trake (kupljene na
metar) i prisila na srce, i zaista mi se dopada. Nesto mi govori da ce biti jos slicnih stvarcica sa bobicama.
To sam sigurna. Kad mi se dopadne neka ideja-onda mi se  d o p a d n e, ako me razumete. S te
strane umem da budem dosadna, posebno ako se nekome to ne dopada...



 Nasa nova kolekcija gumica za kosu iz koje sam pozajmila par komada za slikanje

 Takodje, moja DIY narukvica od vunice, jos od prosle zime koju sam koristila pri ovom slikanju.
Inace sam je dosta nosila i to bas sa uzivanjem.


15 коментара:

  1. Super si! Stvarno si super, samo nastavi, jer posle Pariza u pohod na NY!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ha ha hvala ti puno, ali ne bih ja tako gledala na stvari.. Osim toga-moj Pariz je ovde!

      Избриши
  2. Sve mi se dopada,bolero divan,gumice takodje,ali mi je narukvica genijalna,svidja mi se od kojeg je vunice pravljena:)

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Hvala ti puno, stvarno su slatke, priznajem pa zato sam jedva i prestala dalje da ih pravim

      Избриши
  4. Opet neki ludi bolero :).
    Pa koliko ih imas samo??
    Stvarno su jako zgodni i efektni komadi garderobe.Na neku jednostavnost, sa bolerom sve izgleda puno lepse i nekako svezije!!

    ОдговориИзбриши

Lovely comments