Странице

петак, септембар 21

LOVING BOLERO


I`m in love in (with) BOLERO.

Ja sam Blizanac u horoskopu. Odatle mozda moja ljubav prema bojama,
moja radoznalost, zelja za poigravanjem i mislim, spretne ruke. Takodje sam radila
dugo godina kao graficki dizajner i odatle moje graficke ideje na ovom
blogu. Naravno, graficki dizajn mi je prva ljubav i nemam zelju da prestanem
da se bavim time. Zapravo, zelja mi je jos porasla jer mogu i prakticno da primenim
to svoje iskustvo stampajuci na tekstilu ono sto ja hocu. Zar to nije divno?!
A mozda su mi prva ljubav, ipak, makaze, jer kao mala volela sam da prepravljam.

U to ime, moj predlog plakata za septembarsku Modu za poneti



 Ovaj predlog je pobedio. Volim jednostavnost. Volim i "Modu za poneti".
I sama sam ucestvovala nekoliko puta sto mozete videti
(20072008, 2008, 2008 i 2009 )


Soooooooooooo ... bolero!
Sorry for a bad pictures (low resolution), s*** happens!

 DIY BOLERO/NECKLACE/BELT












Dakle, bolero je ovako izgledao ali nisam bila bas potpuno zadovoljna pa sam
se setila suknje koju ne znam zasto sam sasila. Uzmem lepo makaze i isecem
bez kajanja dva parceta u obliku kocke za bolero.
I mislim da mnogo bolje izgleda sa ovim detaljima.




Naravno, i tinejdzerkama odlicno stoji.


Ako ste mislili, da Ivana nema ovakav bolero, varate se!
Ima, ali jos nismo slikali. Moracemo!

Volim ovu sliku. Balerina i laptop



Ah, evo i Ivane u boleru. Naknadno smo dodali slicice




14 коментара:

  1. Imam i ja slican :) Prekrojila maramu koju nikad nisam volela :))
    Balerina i laptop <3

    ОдговориИзбриши
  2. Dobar fazon ova moda za poneti. Bolero je veoma praktična stvar, koja mi se uvek sviđala, a isto tako mi se sviđa kako ti sa lakoćom od svega napraviš nešto, jer ja nisam baš vešta sa šivenjem, a mnogo bih volela da savladam neke stvari. Eto, sad znaš zašto sam počela da pratim tvoj blog!

    Hvala ti na komentaru, ali nekad se desi, ne znam zašto, da ne mogu da ga vidim na blogu, niti se tamo pojavljuje.

    ОдговориИзбриши
  3. Da, bolero je veoma praktican. Moze se nositi od majice na bretele pa do rolke. He, ovo je tek prvi, a sasila sam ih pet do sada ili-za sada. Nadam se da se na slikama moze dobro videti, mada sumnjam. Sto se tice sivenja moram da ti kazem-ne vredi, moras da probas da bi savladala. Polako, prvo jednostavne stvari.
    A sto se tice komentara, to se i meni desava, jos uvek ne znam zasto. Provalicemo!

    ОдговориИзбриши
  4. Bolero bas za ovaj period, kada nije vise tako toplo i kada treba nesto malo da nas greje.
    Uvek odlican detalj bilo gde i kada.
    Njegovoj transformaciji nema kraja!!
    Predivno!!

    Ne znam zasto, ali tvoji komentari malo, pa malo ne ostaju ispod posta.Dobijem ih samo u mail-u.Glupi blogger!! :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, obozavam bolero.
      I meni se desava to sa komentarima a i drugi se zale..ne znam sta se to desava

      Избриши
  5. Super je bolero :)

    svrati ako imaš vremena http://liliemarlen.blogspot.com/ :)

    ОдговориИзбриши
  6. Bok draga! :)
    Puno ti hvala na komentaru na mom blogu!
    Moram priznati da si me iznenadila - ovaj blog ima tako puno odličnih DIY idejaaa. a ovaj bolero je baš dobar, i baš za ovo prijelazno vrijeme. Super, svaka čast. Ja bih voljela da sam ja spretnija sa takvim stvarima i da znam nešto i napraviti, ali to ide više mami nego meni. Tješim se da ima vremena! ;)
    Ako želiš možemo se pratiti? Bilo bi mi jako drago. :)
    pusee

    ОдговориИзбриши
  7. Balerina i laptop - sjajna fotka !
    A bolero je odličan , za sve prilike i sve generacije :))

    ОдговориИзбриши
  8. Moram reci da nisam zena koja mnogo vodi racuna o tome sta ce obuci,kao i da ne pratim puno modu,medjutim ovaj blog je toliko interesantan,drugaciji,zanimljiv,da cu od sada da ga cesce pratim.Puno pozdrava:)

    ОдговориИзбриши
  9. Hey! Samo da ti kazem da sam pronasla tvoj komentar (videla sam ga na mailu samo), nasla sam ga u spamu, i samo cekirala kao not spam i sad se vidi i u postu... ;-) To mi se prvi put desilo za mojih skromnih stotinak komentara koliko imam na blogu... Takoc, pozz :-*

    ОдговориИзбриши
  10. Draga Natasha,
    Sjajne su ti ideje za bolero! Ja obozavam pop-art i print u vidu novina, teksta i sl tako da mi se ta varijanta posebno svidela.

    Na mom blogu ceka te nagrada za blogere: http://jelenacreative.blogspot.com/2012/10/nagrade-za-blogere.html

    Puno srece u daljem radu!
    Jelena

    ОдговориИзбриши

Lovely comments