Странице

понедељак, март 18

DIY T SHIRT


My inspiration for this? My head.
Tako sam se jedno jutro vozila trajmvajem i po ko zna koji put razmisljala
kako je krajnje vreme da pocnem da vezbam, da se zategnem, da budem fit,
da cu se, ako to vec jednom ne uradim, totalno opustiti, posle ce biti kasno....
Razmisljam, razmisljam i onda pomislim-Zasto? Pa ja nemam vremena za to.
Plivam preko leta, vozim rolere, idem uz stepenice, dosta pesacim... nemam
ja vremena za teretanu. I tako nastade ideja za ovu majicu. GUM?WHY?

Da, moram jos jednom napomenuti da je i ova majica stampana handmade by me.
















Najava za jos jedan, da tako kazem, artikal u NALEPI! Radnjici.
To ce biti slova koja ce moji pojedinacno da se kupe&nalepe.
A mozete nalepiti na majice, torbe, pantalone, suknje, jastucice...,
a takodje cu imati i majice sa ovim printom...
A do tada prijatan dan!



I jedan slatkis za kraj. Tako zgodno, tako prakticno i super moderno.
Dve majice koje mozete naizmenicno nositi jednu preko druge. Doduse,
ja bas ne bi birala providnu, ali eto otvara se hiljadu mogucnosti gledajuci
ovaj model-jedna moze biti sarena, druga jednobojna, ili dva printa koja
se mogu kombinovati, ili (sto mi se najvise svidja) i na jednoj i na drugoj
majici da postoji nasiven razlicit print pa moze extra da se kombinuje,
paaa...onda, ove trake sto se vezu mogu biti razlicitih boja ili cak
sarene...previse mogucnosti! Zato ovog momenta prestajem.


Recimo da bi ovako trebao da bude kroj, mada mislim da se leva strana moze seci
i iz jednog dela.



P.S. Kupila sam one crvene cizmice jos isti dan, mada im je boja
malo neznija nego na ovoj slici. Srecna ja! Prolece-DODJI!


Live in colors... like me

28 коментара:

  1. gym?why? - hahaha, odlično!
    ovo ti je jedan od boljih printova :)

    ОдговориИзбриши
  2. Bas bi bila fora da ja nosim ovu tvoju majicu:))) Super ideja kao i uvek genijalna :)))

    ОдговориИзбриши
  3. E sad se nasmejah po prvi put danas! Super ideja za stampu!

    ОдговориИзбриши
  4. Natpis je super!! :)
    A cizmice su savrsene.Bas su jako odlicne i vecne!!

    ОдговориИзбриши
  5. Super ideja, mada za mene taj natpis nikako ne važi :) .Zdravo nisila čizmice i još lepše dočekala proleće!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Mada ja mislim da natpis vazi za sve samo uz malu igru reci, na primer: Gym? ili Gym!

      Избриши
  6. E draga , kad si toliko aktivna teretana ti i ne treba ! :)Super ti je print ! A čizmice su vrh , boja odlična ....
    Btw , imaš kod mene nagradicu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! A cizmice gledam svaki dan i jedva cekam da ih obujem. Hvala za nagradu! To je uvek lepo

      Избриши
  7. Анониман19. март 2013. 06:27

    Pronašla sam se u natpisu, odličan posao sa printom. Čizmice su me oduševile, drago mi je da sam navratila na tvoj blog, bar ću bit u toku šta je moderno. Ja sam sa trendom na vi:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno. Ni ja ne pratim slepo trendove, nosim sta mi se nosi, nisam opterecena mada imam "nos" za to sta ce se nositi

      Избриши
  8. Анониман19. март 2013. 10:39

    Kako samo uzivam u tvojim postovima, pa to je neverovatno! Keep rockin`! :-D

    ninafashionshow.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Hey sweety! This is such a amazing post to observe! Utterly like it! Are we following yet? If not then let's follow via GFC, BL, LB and FB too! Let me know, I always follow back! (: Stop by me soon! xx

    With love ♥.
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Love your t-shirt!!!
    Have a good week, dear!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши
  11. super natpis, iako sam ja tip koji trenira, nosila bi je iz fore :D

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, iz fore je i nastala. Naravno da cu vezbati, samo da krenem, to je najteze. Ali svakako cu nositi majicu

      Избриши
  12. Izgledaš savršeno, ne treba ti Gym, osim na majici,u vidu natpisa.
    Čizmice su super, proleće je tu, kao što rekoh dobro izgledaš. Znači sve je kako treba.

    ОдговориИзбриши
  13. Majica je baš za mene;)) Čizme su predobre!!

    ОдговориИзбриши
  14. http://outletmichaelkorsfactory.com Michael Kors Factory Outlet
    http://outletsmichaelkorsbags.com Michael Kors Bags Outlet
    http://michaelkorsoutletsonlinestores.com Michael Kors Outlet Online

    ОдговориИзбриши

Lovely comments