Странице

среда, јануар 8

FIRST POST IN 2014&GUESTS - ONE DIRECTION



Well, well...kako ste mi OVOG 8 januara NOVE GODINE?
Da li se mnogo toga vec promenilo? Da li pravite plan za ovu godinu?
Da li sebi obecavate da cete neke stvari zavrsiti, neke poceti, nekim ljudima
se javiti, nekima ne javiti, ispuniti neka obecanja?



L o v e  &  D i y



Moj plan je da budem sto vise sa svojom decom, i, kao sto ste videli u zadnjem proslogodisnjem postu-da vise, mnogo vise sijem. Anyway, neki se brinu da necu postici sve sto sam zamislila. Naravno da necu.
Mozda cu uraditi vise, mozda manje, za razliku od ranijih godina-necu da se opterecujem.



I, poslednji DIY za proslu godinu radjen u velikoj tajnosti. Trebalo je sve stici na vreme,
a da osoba kojoj ne iznenadjenje namenjeno ne primeti nista sumnjivo. Teenage band ONE
DIRECTION zaludeo je i moju stariju cerku. Majice smo vec uradili, sta sad da uradim
da je iznenadim, i naravno, posto smo u fazi torbica i pernica nije bilo tesko odluciti.

Obozavam ovu sliku sa jednog ruskog sajta.











Puno vas volim i zelim vam sve najbolje u NOVOJ GODINI!

6 коментара:

  1. jaoooo, sliku sa ruskog sajta sam ti odmah ukrala, genijalna je!
    i još robert downey jr. kojeg pravo volim. ima da je isprintam i ide na ploču pored mašine za šivanje.

    imam i ja dosta odluka vezanih za diy, neka samo vremena i zdravlja i sve će se ostvariti.

    tebi želim sretnu 2014. i da ostvariš sve šta si zamislila.
    pogotovo da budeš sa djecom što više :)

    ОдговориИзбриши
  2. Srečna Nova godina i svi praznici!

    Bila sam na nekim ruskim sajtovima i mislila na tebe. Kako sam do njih došla-ne znam, a ne znam ni koji su, ali eto... Mislila sam na tebe.

    Ja ne dajem novogodišnja obećanja, jer ih ne ispunjavam, a i trudim se da mi svaki dan bude Nova godina. Verujem da ćeš sve stići, jer deca su, mala a i velika, samo deca i veliki izvor inspiracije.

    ОдговориИзбриши
  3. Joooj, kako je dobra pernica! Super! Blago Maji s takvom mamom :) Nista lepse nego obradovati nekog drugog DIY komadom aksesoara!

    ОдговориИзбриши
  4. baš je lijepa pernica. ja još čuvam svoje stare pernice, neke su bile moje, neke mamine rukotvorine.

    ОдговориИзбриши
  5. Peretonica je strava.Mogu da zamislim tu radost.Uvek sam volela lep probor za skolu :)

    ОдговориИзбриши

Lovely comments