Странице

петак, новембар 1

DIY ECO LEATHER PURSE



Dobar dan svima! Cas me ima cas me nema! Tako vam je to sa Blizancima.
U nekom sam kreativnom zanosu. Radim. Zao mi je sto nisam stigla da posecujem vase
divne blogove, mislim da cu stici veceras. Petak je! Moj omiljeni dan.
Sreca pa je ovako divno vreme inace da je kisa i tmurno bila bi sigurno kilava i
neraspolozena. Ovako sam spremna za nove poduhvate.
Ovu torbicu odavno sam htela da uradim i konacno je dosao taj momenat.
Nadam se da vam se dopada
Usput, opet sam izgubila jednog citaoca..ne znam ko je u pitanju i ne znam zasto...
ali broj zapravo nije ni toliko bitan, bitno je koliko ljudi od tog broja prati blog, a
to nisu samo ljudi koji komentarisu, bar po mojoj statistici. Ok, nek` ide zivot.
Upravo juce umrla jejedna divna osoba iz komsiluka. Krivo mi je sto nisam vise
malo popricala sa njom osim - Dobar dan i kako ste? Sada je kasno. Tako da,
covek mora da se zapita o zivotu i o prioritetima i da obraca paznju na ljude,
na sitnice, na svaki dan, na neki dobar znak, iako sitan....

MY DIY ECO LEATHER PANTIES








Ovaj presladak dzemper svi smo vec videli u nekom od proslih postova i
svima se dopada, pa evo, ponovo ga stavljam zato sto sam nasla jos dve
fotografije tog dzempera, a to su zadnje dve sa Klaudijom Shiffer.



Jos malo jednostavnih trikotaznih modela za ovu sezonu. Taman imate vremena da ih sasijete dok
je jos lepo vreme. Nadam se da se izbor vunenih materijala poboljsao od prosle godine.


KENZO JUNGLE FIVER TIGER - JE ODSTAMPAN. Rekla sam da cu ga uraditi i uradila sam. Ukratko, izgleda ovako. A radila sam bojama za textil na crnoj viskozi. Za sada je to samo parce
materijala, jos uvek ne znam gde cu ga nasiti. Bitno da je tu, odstampan. Spreman.


Do sledeceg posta baj, baj ...



5 коментара:

  1. jesam li ja ono tebe pitala koje boje za tekstil koristiš?
    čini mi se da jesam i da si mi odgovorila, ali sam ja zaboravila. pa ako ti nije problem još jednom da mi napišeš :)

    ОдговориИзбриши
  2. torbica u obliku gaćica? pa toga nigdi nema! vjerovatno će biti vrlo vrlo zapažena!
    i ja sam izgubila jedno čitaoca, možda je ista osoba u pitanju? :D

    ОдговориИзбриши
  3. Torbica je načisto šašava, nema joj ravne!

    A što se tiče ljudi, ok, treba pričati sa njima, ali ih treba i razumeti i prihvatiti takve kakvi su, što ponekad ume da bude veoma teško.

    ОдговориИзбриши
  4. Torbica je skroz blesava, a bolero izgleda kao bundica, baš je dobar! Hvala na ovom postu, Nataša! :)

    ОдговориИзбриши

Lovely comments