Странице

понедељак, јануар 16

HANDMADE KAISEVI

E, ovo vec totally handmade by me. Mora da sam bila
luda kad sam ovoliko "bockala"... Sad mi se to cini
tako tesko..e, pa svaka mi cast na strpljenju. A i  lepi su,
tek sada vidim koliko. Dakle, prvi kais je napravljen od
sirokog crnog lastisa (da, da) i ukrasne pepito trakice
(nema je vise u prodaji, potrosila sa metre i metre te
trake i opet bi). Od nje sam pravila cvetice pa ih
fiksirala za kais pomocu perlica.
Drugi kais je od bas starog ali zgodnog kaisa.
Isto je rastegljiv.
Treci je, pa moglo bi se reci da sam iskoristila kais od
neke bezveze torbe, perlice, sljokice i dodatke
od materijala sam "izbockala". Svidja mi se. N.




Ovaj braon kais, mogao bi se svrstati u bljak kaiseve
i to lakovane. Bljak. Ipak, posle nekog vremena dosao
je i on na red. Isekla sam kruzice od rezedo (sad je zovu
minty green) antilopa (nisam bacila staru, ma praistorijsku
suknju od tog materjiala) i kupila braon tanke trakice.
izbusila sam rupice sa klestima za busenje rupica na
kaisevima (slikacu, ima da se kupi kod nas) i prosto vezala
za kais. I nosila sam ga, uz odredjenu kombinaciju
stvarno se savrseno uklapa.



Ovo je jedna proba, opet potrebna zbog odgovarajuce
kombinacije. Obican kais uz malo dodataka dobro
dodje uz majicu zelene boje. Da sam trazila kais da
mi se uz tu majicu slaze, tesko da bi nasla.


Ipak, ljubav na prvi pogled je - ljubav na prvi pogled.
Nisam mnogo razmisljala kada sa u Peacock-u videla
ovaj kais. Bio je moj za dva minuta!


Eto drage moje, uvek se moze nesto smisliti kada
nam fali za kombinaciju. Bilo da je handmade ili
kupovni, ja se uglavnom nadam da cu ih iznositi.
Kako vreme ide svi sve vise podlezemo groznici
kupovine. Kupuj, kupuj..ovo mora da imam, ovo
mi treba, bez ovoga ne mogu, ovo je tako slatko,
ju, ostao jos jedan par, ovo je divna boja,
ovako nesto necu ponovo naci, ovo je stvarno povoljno,
...milion izgovora da bi kupili nesto!


Нема коментара:

Постави коментар

Lovely comments