Странице

четвртак, јануар 17

FREE FOR YOU


 

                       

Volim da citam vase blogove.


To mi je lepse od svakog casopisa jer,
svaki blog je drugaciji po sadrzaju i po lepoti.
Nekako, vise mi prijaju
blogovi od naslova u novinama, slika, itd...
Mislim da ce vreme
blogova i blogovanja tek doci, kod nas.
I, kao sto rekoh u jednom od poslednjih postova 
/There I talk about.../, hocu da budem korisna, 
jos korisnija. I, ako treba, JOS
korisnija. Zato sam dosla na ideju da postavim 
pdf fajlove koje besplatno
mozete sacuvati sa mog bloga /free from my blog




Svi sabloni/oblici/sablons/shapes/templates su uglavnom 
nekoliko dimenzija tako da se mogu koristiti u 
razne svrhe. Tamo gde postoji moj tutorijal, 
ja cu ga i staviti, kao ideju i malu pomoc za vas.
Tamo gde nema, nema. Bice.
Nadam se da cu vam pomoci bar malo
in your creative life

U najavi su jos neki shape /oblici/ vrlo,
vrlo moderni i vrlo, vrlo KORISNI, a
to cete videti vec za neki dan. Ja cu se
potruditi, a vase je samo da preuzmete
sa MOG BLOGA. Bicu slobodna da kazem
da sam, bar kod nas, prva koja se bavi grafikom 
i na ovaj nacin,
A SVE U SLUZBI MODE I LEPOTEEE!
/I love fashion@beauty/I love fashion@beauty/I love fashion@beauty /
Ako gresim  - ispravite me!
Ali mislim  d a   n e   g r e s i m!

Takodje bi volela da naglasim da se za  
bilo koje informacije, zelje ili pomoc, mozete obratiti

Than, you can print it and MAKE something 
what you like

P.S. Za sada se morate registrovali da biste
preuzeli pdf fajl, ali i taj problem cu uskoro
resiti tako da cete moci direktno da snimite
fajl na vas racunar tj odmah ce vam se otvoriti
pdf. Takodje, imam malih problema sa Bloggerom
i slikama pa i to kad resim ispod svakog od ovih
pdf fajlova cu postaviti sliku o cemu se radi. Hvala! 
Kao na primer za / for exaple ballerinas


















 


PRINTABLES BY OUTBOX FASHION@STUFF




19 коментара:

  1. I meni je skroz zabavno čitati blogove. usput nominirala sam te za nekakvu nagradu za nove blogere pa ako ti se sa uključiti pogledaj na mome blogu http://modaodaradosti.blogspot.com/

    treba odgovorit na nekih 11 pitanja i nominirat 11 ljudi

    ОдговориИзбриши
  2. Super si ti Natasa,kroz svaki tvoj post se oseti toliko energije i pozitivnosti.Volela bih da umem ovako sjajno da baratam grafikama i svim tim stvarima ali nismo svi za sve :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na divnim, divnim recima. To mi daje jos vise energije, veruj mi. Naravno da nismo svi za sve. Ja na primer nisam za pravljenje torti

      Избриши
  3. Hello from France
    I am very happy to welcome you!
    Your blog has been accepted in Europe Serbia et Montenegro n°38 a minute!
    We ask you to follow the blog "Directory"
    Following our blog will gives you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Invite your friends to join us in the "directory"!
    The creation of this new blog "directory" allows a rapprochement between different countries, a knowledge of different cultures and a sharing of different traditions, passions, fashion, paintings, crafts, cooking,
    photography and poetry. So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world.
    The more people will join, the more opportunities everyone will have. And yes, I confess, I need people to know this blog!
    You are in some way the Ambassador of this blog in your Country.
    This is not a personal blog, I created it for all to enjoy.
    SO, you also have to make it known to your contacts and friends in your blog domain: the success of this blog depends on all Participants.
    So, during your next comments with your friends, ask them to come in the 'Directory' by writing in your comments:
    *** I am in the directory come join me! ***
    You want this directory to become more important? Help me to make it grow up!
    Your blog is in the list Europe Serbia et Montenegro n°38 and I hope this list will grow very quickly
    Regards
    Chris
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/07/12/12071211040212502810092867.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/19/120319072128505749603643.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/24/1203240217091250289621842.png
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/28/120328020518505749640557.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/26/1203260602581250289633006.gif

    If you want me to know the blog of your friends, send me their urls which allows a special badge in the list of your country
    I see that you know many people in your country, you can try to get them in the directory?
    Please! Actively support the "Directory" by making known to your friends! Thank you! "Unity is strength"
    Not need an invitation to join the Directory. Any person who makes the request is entered
    WE ASK YOU TO FOLLOW OUR BLOG "DIRECTORY"
    New on the site
    Ranking of Countries
    Invite your friends know made ??
    the website to raise your ranking in the Country

    ОдговориИзбриши
  4. Tvojoj kreativnosti nikad kraja!!:) Kako si krenula- vidim ja da ti ova godina donosi definitivan uspeh!;)

    ОдговориИзбриши
  5. Draga Natasha, hvala na ovim lepim aplikacijama, laste su moj favorit, moracu negde da ih iskoristim :)
    Imam jedno pitanje - htela bih na svom blogu da aktiviram opciju "You might also like" ali ne mogu da je pronadjem u podesavanjima. Vidim da ona kod tebe funkcionise, sa sve slicicama, pa htedoh da zamolim za savet i uputstvo. Moj sablon je Awesome, tvoj je vidim Simple, ne znam da li to ima neke veze... Hvala unapred! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada moja ideja, to je tek pocetak. A sto se tice tvog pitanja probaj na ovom linku, vrlo je jednostavno. Ako treba jos nesto slobodno pitaj. Takodje uvek mozes da izguglas kad ukucas-blog gadgets
      http://www.thecutestblogontheblock.com/blog-secrets/229-newhow-to-add-you-might-also-like-to-blog-posts.html

      Избриши
    2. Hvala puno Natasha, ali meni ovo cudo ne radi :( Uopste mi ne prikazuje da je widget dodat na moj blog, jednostavno se nista ne desava... Hvala u svakom slucaju!

      Избриши
    3. Evo, uspela sam! Jeeej!!! :) Samo sam kopirala code ovog vidzeta na jednom postu i on se pojavio i nas svim ostalima! :) Jao, mnogo ti hvala, ipak si mi ti dala pravi link, a ja sam ga nekako isceprkala, inace onako po njihovom uputstvu kod mene ne radi... Puno pozdrava! :)

      Избриши
  6. Ti si genijalna ! I love your blog !
    Puno pozdrava,
    Srna

    ОдговориИзбриши
  7. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  8. I ja volim da čitam blogove!:))Odlična i nesebična ideja sa šablonima.Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  9. The antioxidants in dear prevent cholesterol from
    sheer to extrapolate that one has nix to do with the other.

    hold a of the crucial factor responsible for liver synthesis.


    Feel free to visit my website ... cholesterol medicine pregnant for women

    ОдговориИзбриши
  10. The power to mature/BenefitAllowing citizenry to scuttlebutt freely results in exchanges that
    star on boats, moms of one minor and moms of Octet you
    identify it, and Mom's blogging.

    Take a look at my web-site click here

    ОдговориИзбриши
  11. Do you reckon blogging is fun times and the full times roughly your loved one is a big no no.


    My site: click here

    ОдговориИзбриши

Lovely comments