Странице

понедељак, март 11

DIY PARFUME INSPIRATION@STUFF



Prolece. Inspiracija? Gde je? Svuda oko nas! Zavisi kako gledate na stvari.
Ja izgleda previse dobro vidim, mislim, to nije hvaljenje verujte nego je prosto tako.
U svemu vidim nesto sto bi mogla novo da uradim. Ja cak ni ne trazim ideje one
same dolaze i prolaze ispred mene...sta se tu moze. Verujte, nije to lako jer onda,
ako ne stignem da uradim to sto sam htela i sto mi se dopada, ja pocinjem da patim
zbog toga sto to nisam uradila. A to malo i ne valja. Mozda malo i preterujem.
A mozda i ne. Evo jedne inspiracije!


Dodajemo u radnjicu NALEPI! i ovu bocicu. Meni je super ukras i aplikacija, posebno
ako iskombinujemo sa jos necim. Jedan pokret peglom i vasa majica izgleda potpuno
drugacije. Naravno, radicu jos oblika i to u vise boja. Cim se organizujem, sve cu
lepo postaviti u mojoj NALEPI! radnjici!


Moja varijanta.


Majicu sam takodje sila, i to je jos jedan od materijala za kojim zalim
sto nisam kupila vise. Jako prijatan za nosenje i za sivenje. Sasila sam
bluzicu, asimetricnu bluzicu, ciji je kraj duzi sa jedne strane, i rukav sa
te strane je do lakta, a drugi rukav je kraci gde je i kraci donji deo.
Malo po malo, resih da ova bluzica nikako ne ostane "prazna".
Iskoristih brosh od tila ciji tutorijal u nekom od prethodnih postova.
Ovo je, za sada zamisao, da se ne iznenadite ako sve ovo, u stvari, zavrsi
na potpuno necem drugom, a bluzica bude sa necim potpuno desetim.
Who knows?!




Prolecno dete-27 maj.
Uvek se obradujem kada vidim ovu sliku sa mog 38-og rodjendana.
Mislim da nikada necu imati bolju sliku niti omiljeniju sa mog rodjendana.
Da li zbog iznenadjenja (kada se torta sa svecicama pojavila odjednom
ispred mene i poljubac mog muza) ili zbog svih ovih vedrih boja, ili mnogo decijih
rucica i glasova koji pevaju pesmicu, ne znam, ali bas volim ovu sliku.



I jedan mali, brzi ali vrlo ukusan recept. Potrebno je: 2 pileca fileta, ili vise,
(prvo sam napisala fileca pileta, ha ha), kackavalj i slanina. Od svakog parceta fileta
moze se napraviti dva ako se tanje isece. Unutra stavite list slanine i list kackavalja.
Sve tu uvijete u rolnu i zabodete cackalicu. Zatim uvaljate u brasno, jaja, prezle,
susam. Originalan recept je bez pohovanja, samo przeno, ali ja sam morala
da pametujem pa sam po dva puta svako parce uvaljala u potrebne sastojke.
I ovaj put je bilo dobro sto sam pametovala. Probajte. Vrlo je ukusno,
a za to vam treba najvise pola sata.


Mislim da cu kupiti ove cizmice. Mislim?? Kupicu ih. Vec sam ih probala
i odusevljena sam, a mozete ih naci ovde - Metro obuca


Live in colors...like me!







11 коментара:

  1. Da znaš da su lepe ove čizmice, sviđa mi se i boja i forma. I meni je 38. rođendan bio jako lep a sve zahvaljujući mojoj mezimici. Na slici se vidi dobro raspoloženje, spontanost ito je ono što je bitno i što sliku čini lepom.

    Volim ovu tvoju nalepi radnjicu. Aplikacije su jako slatke a i osveže svku kombinaciju.

    ОдговориИзбриши
  2. ova asimetrična majica mi je super. mogla bih i ja sebi nekada nešto takvo da sašijem. mislim da nije ni teško. nemam kroj, ali kontam, mogla bih od postojeće majice da iskrojim, samo stavim na materijal i iskosim je ovako, pa onako dok ne dobijem željeni oblik. ionako je sva asimetrična, nema da omanem :)

    kupi čizmice obavezno :)

    slika je slatka, baš spontana :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam uvek za aplikacije, cvetice, ukrase i sve moguce detalje.
    Tako da uvek volim tvoje postove!!

    ОдговориИзбриши
  4. Lovely diy!!I have one shirt with this print!
    Kisses dear

    ОдговориИзбриши
  5. koja energija, nataša! izbombardirala si me :)
    imaš nagrade kod mene
    http://carpe-diem-anamb.blogspot.com/2013/03/blog-awards-mess.html

    ОдговориИзбриши

Lovely comments