Странице

четвртак, август 28

COME BACK FROM GREECE



Aa, to je mooooj blog, moj dragi blogic. Bas mi je nedostajao. Kao i vi GIRLS!
Posle odmora opet osecam ushicenje pisanja i pripremanja bloga, kao i citanja
vasih blogova. Ushicenje planiranja jesenjih DIY poduhvata takodje postoji.
Da ne bi mnogo pricala o odmoru, letu, moru..evo par slicica koje ce vam
docarati moje letovanje! Uzivajte!








 
DIY DIY ALWAYS DIY!

Diy inspiration / PS I made it

DIY DIY ALWAYS DIY!


.....










DIY DIY ALWAYS DIY!





DIY DIY ALWAYS DIY!







11 коментара:

  1. dobro došla nazad!
    falila si ovdje :)
    lijep ti je odmor bio vidim. i bila si vrijedna i kreativna, svaka čast.

    (moja I. je nedavno dobila od rodice kutiju sa ovim gumicama i sad povazdan pravi narukvice)

    ОдговориИзбриши
  2. odlični uradi sam projekti kao i obično:) ekstra narukvice, a majice sa slovima, uzorcima i ukrasima mi se strašno sviđaju! izgleda da si se dobro provela na odmoru, uz more je ipak najljepše...preslatke su mi one fotke barbice:) Barbie haljinu si sama sašila naravno:)

    ОдговориИзбриши
  3. nešto mi se baš učinilo da bi haljinica mogla biti tvoja, nekako je u tom tvom điru...ali ne sumnjam da ćeš ti šašiti nešto slično :) ako već i nisi. Bilo je radova sa životinjskim printom na početku ljeta, zar ne? Znam da je bila jedna suknja koja bi se baš jako svidjela.

    ОдговориИзбриши
  4. Kad sam zadnji put citala, jos ste resavali da l' cete na more..kad ono! :))
    Ove gumice - narukvice su prava zaraza :) Bi li mi rekla od kakvog su materijala ova OUT slovca i da li si ih sila ili lepila..imam jedan rodjendan ubrzo pa bih da iscarobiram nesto :)

    ОдговориИзбриши
  5. Baš ste uživali u odmoru, kao i mi u slikama ;) Sad u nove radne pobede, slutim da su ideje mnogobrojne..Pozdrav

    ОдговориИзбриши

Lovely comments