Странице

уторак, август 9

REMAKE III

Trake za kosu
Prvo uzmite običan lastiš i ofarbajte ga (ne, nikako nisam dokona). Prosto ne postoji rastegljiva a dovoljno čvrsta traka, a da je ima u bojama. Lastis se sasvim lepo uklapa "uz glavu", i tako sam dosla na ideju da ga ofarbam. Boje su postojane i na vodenoj bazi sto znaci da nisu toksicne i da ih mozete po potrebi mesati sa vodom (pod tim mislim dve-tri kapi vode). 


Zatim sam uzela već pripremljene krugove zeljene velicine isecene od kartona (cisto zbog lakse i cesce upotrebe koristite karton). Isekla sam reckastim makazama krugove od materijala. U ovom slučaju koristila sam stari kupaći kostim iz prostog razloga što mi se mnogo dopada dezen i boja, a i da se ne baci (ha, ha...) 
Ovi krugovi su od sundjerastog materijala, to je u stvari "municija" za deciji pistolj. 
Posto je pistolj pokvaren, ja sam zadrzala municiju!






Нема коментара:

Постави коментар

Lovely comments