Странице

понедељак, јануар 16

TALLY WEIJL


Jeste handmade ali sitno nesto. Pantalone jos nisam sila.
Kupila sam ih pre neki dan u Tally Weijlu i odlepila
jer mi se jako nosi maslinastozeleno. Samo sam molila
boga da mi stoje. I sve je super sem dzepova koji su
nekako preblizu smesteni i vizuelno mi se to nije dopalo,
ali jos u kabini dok sam probala, sinulo mi je.
Pa ubacicu nesto, dodacu...

Probala sam sa nitnama u spoljnjem delu dzepa i
dopalo mi se. Vizuelno deluje kao da je dzep malo vise
desno i potpuno drugacije deluje kad se obuce. Zapravo,
mnogo bolje.
Isto sam uradila sa obe strane.
Dodala sam i sa unutrasnje strane nitne, tako da dzep
izgleda potpuno drugacije i dalje od sredine nego
sto je bio.

Zadovoljna sam. Sutra ih oblacim.
Eto ideje kako da vizuelno prosirite dzepove.


1 коментар:

Lovely comments