Странице

среда, август 8

DIY NEON DRESS


Odmah da vam kazem, ovo uopste nije bio PLAN.
Trebalo je da bude nesto prosto neobavezno, za Adu i setnju a ipak mi ne deluje,
sad kada je gotova, da je bas za Adu. Jos kad se parce neon pink materijala
slucajno naslo na stolu pored braon materijala, bilo je gotovo.
Morala sam da spojim te boje.
Model je vrlo jednostavan, takoreci jednostavan da jednostavniji ne moze biti.
Ravno seceno parce materijala, naravno za sirinu sam uzela najsiri deo mene,
tj. zadnjicu, duzina proizvoljna. Gore, oko grudi, sam malo suzila. Jedino, da kazem,
petljanje sam imala oko pink materijala ali kada se sve profirca i proba, posle je lako.
Ovako izgleda.





Posto je haljina ravnog kroja, isplela sam pletenicu-kais od braon materijala.
Bez kaisa ne bi valjalo. Nikako.

Eto, to je jos jedna stvar koju sam morala da uradim! Ima neki djavolak koji cuci u meni, ali
nikada ne spava. Samo drema, i u jednom momentu skoci i ne pusta me. Tera me da radim
razne stvari. Taj djavolak zasluzan je za sve.

13 коментара:

  1. Krasna!! Ja nosila istu takvu juce (al' zaboravila da uslikam :)) Kombinacija boja je divna :)

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se baš sviđa što je neon samo u detaljima, kada vidim ceo odevni komad koji je neon uplašim se :D

    ОдговориИзбриши
  3. Love your blog!!
    Follow you!

    http://sweetcherryblogger.blogspot.com.es/2012/08/pleated-shorts.html

    ОдговориИзбриши
  4. kombinacija pink i smeđe je meni inače super, a kod ove tvoje haljinice pink je baš lijepo "razbila" ovu smeđu. i ta pink traka za kosu...ma super kombinacija :)

    ОдговориИзбриши
  5. Obozavam kombinaciju pink i braon boje :)
    Poseti moj blog,nekada se zvao anaancica :)
    http://verujemusnove.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Slatka je haljinica, pogotovo što su u modi neon boje, pa si ovu pink super iskoristila sa crnom! :D

    ОдговориИзбриши
  7. Izvinjavam se, sa braon, kada sam malo bolje pogledala! ;)

    ОдговориИзбриши
  8. Bas ste/si moderrna mama.
    Puna ideja i uvek uz korak sa modom i tehnologijom.~~))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga. Nije da se po svaku cenu trudim, prosto mi se tako svidja i ta struja me nosi

      Избриши

Lovely comments