Странице

среда, август 1

FIRST BLOG BIRTHDAY&DIY


Pa ................................ srecan nam BLOGOrodjendan!
Kad prodje godinu dana? Ne znam kako sam resila da krenem
sa blogovanjem, ali, i dalje mi se svidja! A zadovoljna sam i jer
je ovo mesto gde mogu dosta toga da nadjem sto je tesko naci
na mom racunaru, jer imam tri puta vise slika, ovde sve skupljam sto mi se
najvise svidja i to delim sa vama.
Nadam se da i vi uzivate i zabavljate se sa mnom bar malo!
I da nadjete nesto zanimljivo i korisno. Ako sam bar malo uspela
drago mi je i hvala vam sto svracate!

 Leto jos nije gotovo! Ma kakvi! Necu da priznam da je 1 avgust! Zato, ako ste
i vi raspolozeni za malo novih letnjih krpica onda - izvolite!















l o v e   y o u


24 коментара:

  1. Srecan blogorodjendan! :)))
    Planiram da sijem neke stvarcice za koji dan pa cu se posluziti malo ovim idejama ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti puno M! Slobodno se posluzi, nadam se da ce biti od pomoci! Super su modeli i extra easy! Pozz

    ОдговориИзбриши
  3. Srecan ti blogorodjendan! Zelim ti josh puno dobrih godina,pisanja bloga i diy-ova. ;))

    ОдговориИзбриши
  4. Srećan prvi blogorođendan, stvarno ne znam kad pre :)

    ОдговориИзбриши
  5. Srećan 1-vi blogorođendan!!! Želim ti još puno postova i lijepih trenutaka u blogosferi!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Srecan blogorodjus a traku za kosu moram napraviti ;)

    ОдговориИзбриши
  7. Srecan blogorodjendan,i pisi nam jos puno postova.:)

    ОдговориИзбриши
  8. Happy first bday to your blog!
    Also thanks for the super sweet comment on G&G; would you like to follow each other? Let me know and I'll definitely follow you back :)

    xoxo,
    Paris

    glitteratiandglamour.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. happy 1st birthday! you have a very cool blog :)

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Srećan rođendan draga i da ih slaviš još puuunooo puno !!!!
    I hvala za sve one divne komentare koje si ostavila na mom blogu , opet si mi ulepšala dan :*
    A mala crna haljina od eko kože mi je potpuni hit ! Svaka čast !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala B! Sta cu kad su tvoje stvarcice divne i uradjene ne samo s ljubavlju nego i veoma pedantno. I nadam se, da cu I opet da ti ulepsam dan!

      Избриши
  11. Wow,blog ti je fantastican! Srecan rodjendancic i da ih pude jos mnoooogo mnoooogo !

    ОдговориИзбриши
  12. wow ,ja opet kasnim ...
    jedan klik ,brzi outfit,i tako svaki dan ,pa blog rodjendan!
    Nisam neki pesnik ali ...potrudih se ,da se iskupim što kasnim ,može?!

    ОдговориИзбриши

Lovely comments