Странице

петак, новембар 29

WINTER & DIY MAGIC II

Jeste hladno ALI meni je nekako toplo, da toplo. Ne zato sto super greju u
zgradi (pu, pu..) vec zato sto se osecam mocno. Stvarno, ha, ha, istina je.
Imam hrabrosti da kazem to sto mislim. Uvek se osecam mocno kada
nesto stvorim. Kada pomislim-mogla bi OVO da napravim..ili...ovo?
Vec pocnem da razmisljam odakle da krenem, a ne kako da krenem ili
da li to mogu. Uglavnom se to ne pitam. To je moc. Naravno, htedoh reci,
svi smo mocni u necemu ako to preokrenemo u svoju korist. Ako znamo da
preokrenemo i stvari krenu, u stvari, u nasu korist. To je super!
I tako... (vidi dole)

Helanke (leggings) su ispale savrseno. Bile su gotove za pola sata. Mozda je nekome
smesno sasiti helanke, ali nekome je i naucna fantastika. Svako bije svoje bitke, ali
lep je osecaj kada dobijete!
... Mada mi i dalje nije jasno zasto placem kada gledam film, ubih se od plakanja,
kada  znam da je to samo film i to americki, i to obicno sa maestralnim krajem.
Tu tek placem koliko su srecni. Verovatno me negde u dubini sreca pogadja.
 Mogla bih reci da znam za Ginisovu knjigu rekorda, ali ne takmicim se za izbor
najduzeg posta... samo tako volim ponekad. 

Jos jedna torbica. Bas, bas zimska, da vas greje i veseli. 
Bas sam je ovako zamisljala i super je ispala.
Kao i mali trouglasti novcanik. Ponekad krenem sa suprotne strane i pomislim-
Zasto bi ovo bilo okruglo, zato sto smo svi navikli, e, ne, to necu praviti okruglo,
to cu bas praviti kockasto ili .... tako mi dodje ponekad.







Nastavljamo sa haljinama jer Nova godina se blizi. TREBACE. Izabrala sam ovu
kao sto uvek kazem tj uglavnom zbog svoje jednostavnosti sto u stvari znaci da je
laka za sivenje i da je mogu sasiti i mnogi koji sumnjaju u sebe, a ne samo oni koji
su dobri u tome. To je i jedna od svrha ovog bloga. Do it yourself!

Ove sledece dve haljine namenjene su punackijim osobama. Zar im ne stoje super?




Evo je! Lepotica! Obozavam ovaj model, jos jedan od modela u koji sam zaljubljena,
a jos ga nemam. U stvari, imam koznu jaknu ali zamisljam ovaj model od nekog neobicnog
materijala ili eventualno od kombinacije dve boje. Dakle, nasla sam snit, samo moram jos
malo da pogledam, cini mi se da je uradjena samo jedna velicina. U svakom slucaju, ispod
sam linkovala pdf kroj ove jaknice, pa ko zeli neka skine. Meni se mnogo dopada i cini se
bezvremena, uvek ce se nositi-little black dress, little white dress& little black jacket.




I u pletenom izdanju je prosto savrsena.
@@@@


Jos jedan pdf sam spremila za vas ako se u fazonu zvezdi. 
Uvek su moderne i interesantne. Ja sam dala sebi slobodu da
iscrtam ovu zvezdu (i iskoristim, ali o tom potom), a i da je poklonim vama.




Kad smo vec kod zvezdi, ako treba da skinete neku zvezdu skiniti
je sa mog bloga-ima ih u pet velicina ispod ove slike u pdf formatu.





Ko bi odoleo ovako necemu? Naisla sam na ovaj kroj sasvim slucajno i 
zaljubila se u svetlo plavu jaknicu (koja je ovde i svecana, koliko vidim, znaci
moze i za Novu godinu, na pr.). Nesto kasnije sam naisla i na sliku sa leve strane
gde je skoro isti model ali u letnjem i veselom izdanju. Odusevljavam se sve vise
moci krojeva i tome sta razlicita kombinacija materijala moze uciniti. Mislim da,
kada bi imala vremena, sasila bi pet ovih jaknica i sve bi izgledale potpuno
razlicito i u razlicitom fazonu. Dakle, jedna za posao, jedna za odlazak na kafu
sa drugaricama, jedna za odlazak na roditeljski, jedna za slave i ostalo, rodjendane,
bla, bla i jedna za NOVU GODINU!

Za danas je i vise nego dovoljno. Uzivajte u ostatku mog omiljenog dana, ili popodneva, 
a to je PETAK!




13 коментара:

  1. E, baš mi se svideo ovaj post :) Bravo za helanke! Print je odličan. Od ideja koje si ostavila ovde, najviše su mi se dopale pletene i šivene jaknice sa rajsferšlusom ili kopčanjem sa strane - takvo nešto merkam već neko vreme... Puno pozdrava i srećan rad, Natashenjka! :)

    ОдговориИзбриши
  2. kao i uvijek mnogo dobrih i inspirativnih ideja :)

    ОдговориИзбриши
  3. Kako si vredna! I kako ti dobro ide sivenje :) Bravo, bravo! Ova jaknica me je oborila s nogu, ali torbica!!! Jel radis to po porudzbini? Bilo bi zainteresovanih :)

    ОдговориИзбриши
  4. Very lovely blog at you)) And a post very much was pleasant)

    ОдговориИзбриши
  5. Drugarice ekstra ti je post. Hvala na cveticu za mene a i na ovoj zvezdi-pročitala si mi misli. Šta bi ja bez tebe

    ОдговориИзбриши
  6. jaknica je krasna, ali meni su crna haljina i ova druga na slici ispod najviše zapele za oko :)
    skinem i stavim u arhivu za nekada, hvala :)

    ОдговориИзбриши
  7. Bravo za leggins! Uf, sto mene ovi snitevi zbunjuju O.O

    ninafashionshow.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. (; Reb, xoxo.

    *Sul mio blog c'è un nuovo post, fammi sapere cosa ne pensi:
    http://www.toprebel.com/2013/12/pure-morning.html

    ОдговориИзбриши
  9. Torbice su mnogo slatke, a tek ove jaknice na preklop sa zipom.Bas bi mi super dosla jedna :)

    ОдговориИзбриши

Lovely comments