Странице

среда, новембар 27

WINTER & DIY MAGIC


Sneg! Prvi sneg! Lepo je gledati sa prozora, volim i da osetim pahulje na nosu
ali samo malo. Neminovno je, kraj novembra, miris zime u vazduhu, sneg, da pocnemo
da mislimo i na Novu godinu ...
Pocinju moje zimske carolije!
Ovaj Blogger je odlepio, ne mogu skoro nista pametno da uradim i promenim.
Planirala sam novi header i nove slicice medjutim...to ce malo da saceka. Ne znam
sta se desava, a nemam bas vremena da "provaljujem", pa tako nastavljamo po starom....
Nadam se da vam to ne smeta ...

Iskoristite staru rolku koja vam se vise ne nosi i napravite sal koji je
vrlo praktican i topao. Samo provucete glavu i vec ste moderni i toplo
vam je. Ja sam odlucila da dodam i neku sitnicu, kao i obicno, da zacinim.
Naravno, cak i kicanke pravim kao bros tako da mogu da ga premestim
i na neki drugi deo garderobe, sal ili torbu. Cak sam usivala i ukrasne
kamencice na kicanku, ne znam da li se to vidi.



Ovde mozete videti kako se prave kicanke tj pom poms



Moja dobra drugarica zamolila me da napravim semu ovog cveta na haljini iz
najnovije Burde, posto crteza u Burdi nije bilo. Pomislila sam da bi bilo zgodno da
i sa vama podelimovaj cvet, mozda nekome zatreba. Sto se mene tice, ja bih ga
isekla od kepera, pa bi nasila razne sljokice i perle.





Moramo vec da mislim na Novu godinu i spremanje za izlazak i najludju noc. Ili-za nas
sa malom decom-spremanje-ali ne i izlazak. Sta ima veze, ne moramo da se spremamo
samo za izlazak. Svakako treba da izgledamo lepo i zadovoljno.
Moja iskrena preporuka je da izguglate ove gore navedene haljine Emami, Le sac i Infinity,
ukoliko vec niste upoznate sa tim modelima.
Resila sam da, osim dzempera i jaknica, postavim i poneku haljinu zgodnu za sivenje i
modernu, mozda ce neko dobiti ideju ili iskoristiti upravo nesto od ovih modela za docek
Nove godine.
Javite svakako!





Nastavak sledi. Previse ima modela koje bi JA volela da IMAM i to je onda
VELIKI problem u MOJOJ glavi. To NIJE LAKO.

Za ovaj post izabrala sam ovaj moderan, siroki dzemper jednostavnog kroja. Druga slika ispod je namerno
izabrana jer je kroj prakticno isti. Tako mozete uporediti siroke mogucnosti koriscenja jednog kroja,
razlicito se nose. Sve zavisi od materijala koji izaberete.



Baj, baj, do sledeceg posta!





17 коментара:

  1. Ne vidim ti postove danima a nda mi odjednom iskoci 5-6. Kad kliknem na "objavo", ono me vrati na pocetak posta.. i tako par puta..
    Idem sad da prosnjofam po onom sta sam propustila :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ovih dana sam rešila da sredim lom po kući, koji sam, lično, ja napravila. A kad spakujem salvete, lepkove i ostale stvari, unosim zimsku opremu, u prevodu, mašinu, konce i prateće stvari. Dakle, novi lom, a to znači da će biti neka ideja sa tvog bloga maznuta.

    ОдговориИзбриши
  3. super mi izgledaju ovi projekti koji slijede:)
    meni je fascinatno kako uvijek banu gosti baš kad ja nešto slikam/šijem/ izrađujem i kad mi je kuća totalni dar mar:) ali ajde ne možeš imati puno ideja, a ne naići na neke probleme sa realizacijom i slično.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tacno-ti gosti..kad mi dodju petkom popodne poludim skroz! Ili subotom. To su moji dani NE DAM IH!

      Избриши
  4. ova novogodišnja haljina mi se baš sviđa...i ta ideja za šal je odlična, morat ću probati.
    cvijet iz burde je prelijep.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ivana. Drago mi je da ti se sve dopada. Haljina, doduse, nije novogodisnja ali je dobra ideja za novogodisnju. Uz dobar odabir materijala ili detalja moze biti savrsen izbor.

      Избриши
  5. stvrano, kad čitam tvoj post osjećam se kao da gledam neki prilog o modi na TV, toliko slika, boja, krojeva, modela, baš bi bilo dobro da imaš svoju emisiju!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, joj, jos bas ti hvala na divnom komentaru, nemam reci. Trudim se da budem u toku, vama to prenesem, ako u celoj prici mogu jos i da budem korisna u smislu snitova, sablona i slicno, super ali se takodje, trudim, da ne stavljam samo lepe slike ili previse trendy jer to vidjate na svakom koraku. Jos jednom-hvala!

      Избриши
  6. Odlična ideja za šal, dobro si ga začinila ;) I ideje za džempere mi se baš dopadaju ... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, hvala. Dzemperi su previse dobri, ja JOS UVEK nisam odlucila koji cu sebi sasiti. Ne mogu da odlucim NIKAKO!

      Избриши
  7. Uf, sto te volim tako kreativnu. I produktivnu! Odlicna mi je ova tvoja haljina, sa tim gornjim salom koji moze raznorazno da se kombinuje. Pa ti si znaci vec spremna za NG? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas ti hvala na divnim recima! Haljina je super, ja sam se odusevila. Sto se tice Nove godine nisam spremna uopste ali nema veze-car je iscekivanju, planiranju, spremanju, mastanju ... kupovini!

      Избриши
  8. jesi ti radila ovu zadnju sliku sa ove tri ženske?

    odlična je!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, dodala zimske detalje na slicicu. Uostalom, svu grafiku ja radim na blogu, kao i gifove tj animacije, nego me muci Blogger u zadnje vreme, ne mogu nista da promenim, ni header ni slike sa strane

      Избриши
  9. Slazem se sa Saskicom i haljinica je predivnog kroja i divno ti stoji!!
    Hlajiica je bas zgodna i karasna, a i dopada mi se ta esarpa uz nju!!

    ОдговориИзбриши

Lovely comments