Странице

субота, новембар 10

Danasnja tema: Sljokice


Fashion. Carobna rec. Moda, kupovina, suknje, haljine, tasne, cipele, narukvice,
mindjuse..volimo! Kako to da zenama nikad nije dosta tih stvari? Fenomen. Meni
bar nije dosta. Cak i kada kupim nesto sto sam jako zelela i pomislim kako cu
"neko vreme" da se smirim, prodje pored mene neka devojka ili zena i ja spazim
na njoj novi objekat moje zelje. Ja sam sasvim bezazleno stajala, a ONA je prosla pored mene u takvim
cizmama! I tome nema kraja. Da li me to zamara? Neee.
Da li mi dosadi? Neee. Da li imam mesta u ormanu? Neee. Ali to nikako nije
razlog za odvikavanje od shoppinga. Neee.
Ove slike (kao i gomilu drugih, ALI gomilu!) pronasla sam na Picasi. Picasa
web albums. Koliko sam shvatila, ne mozete gledati slike ukoliko niste na
Picasi registrovani i ukoliko nije instalirana na vasem racunaru. Prema tome,
pozurite. Ima citavih knjiga o sivenju, vezu, heklanju, pletenju (sve sa shemama),
pravljenju razlicitih lepih stvari. Posto ja nemam sto zivota i posto dan traje SAMO
24 h, ja necu stici sve to da "skinem", mada volim zbirke, pogledajte i pronadjite
sami sferu vaseg interesovanja. Moje je bilo da vam kazem gde mozete da se
posluzite sa necim sto vas interesuje.





Danasnja tema:  Sljokice




















7 коментара:

  1. Stvarno nam je prekratak dan,a toliko stvari koje cekaju da se naprave:)))

    ОдговориИзбриши
  2. ma da je duplo duži nekada je kratak :)

    pravo da ti kažem ja odustala i od pikase i od pinteresta i sličnih sajtova. sludiše me naprosto sa idejama i inspiracijom. vidim nešto i odmah sam kao: jao hoću ovo da pravim, onda vidim nešto drugo pa jao hoću i to, pa nešto treće...i krenem da skačem sa jdnoga na drugo, a ovamo ništa konkretno ne radim. možda neko umjereniji i može to da podnese, ali ja hoću sve i hoću odmah pa zato gledanje puno slikica radi inspiracije nije baš dobro za mene.

    ОдговориИзбриши
  3. Predivni modeli, a veliki plus su im te šljokice koje ja mnogo volim. Znam da podsećam na svraku, recite slobodno, ali volim kad je šljaštavo, sjajno, veselo, naročito večernje varijante. Uopšte ne volim neutralne boje kojima svi pribegavaju, jer ako nemaju neki detalj koji sija ili upada u oči na drugi način, i najlepša žena deluje dosadno i monotono.

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala za ovu divnu inspiraciju, ja sam bas tipicna zenska osoba kad je rec o sljokicama- mnogo ih volim!:)

    ОдговориИзбриши
  5. o da,šljokice,peč,aplikacije ,ma sve prolazi,
    pače dobro došlo je

    ОдговориИзбриши
  6. predobro
    znam za Picassu, ali se bojim da odem, da ne ostanem satima ispred računara!

    ОдговориИзбриши

Lovely comments