Странице

четвртак, новембар 22

DIY SWEETHEARTS


Little hearts. Big hearts. Pink hearts. Red hearts. SILVER HEARTS.
Volim srculenca. Verovatno ste vec po internetu videli ovakav remake,
ali, nisam mogla da odolim. Sta mi se dopadne to se i trudim da uradim.
Sreca da uvek imam raznog materijala za razne poduhvate, jer (u ovakvim
situacijama uvek se pominje hrcak), skupljam sve sto stignem.
U ovom slucaju to su, nimalo jeftine, glitter folije, na zalost A5 formata sto
meni nikako nije dovoljno ali-daj sta das. Samo da se nadje kod mene.

   

Upotreba ovog papira je krajnje jednostavna-isecete zeljeni oblik i
zalepite peglom. Naravno, na materijal koji ce podneti malo jacu temperaturu.
I to je to. Ostatke ne bacati, uvek mogu da posluze za detalje. Naravno,
i oblik koji zelim secem od ivice papira i gledam da mi se tako uklopi da
ostane sto manje za bacanje. To vazi i za materijal, naravno.
Crni bolero. Ko nema crni bolero ili crni dzemperic na raskopcavanje, crni dux ili crnu rolku.
Tako i ja. Imam prilican broj svih gore nabrojanih stvaru, u crnoj boji. I kome treba toliko
toga kada onda izgleda svaki dan isto obucen? Polako resavam taj problem. Prvo, kupujem
stvari u boji, drugo remake-ujem te classic stvari. Ali uvek ostavim po jedan "prazan" komad jer
ne bi on bio classic da ne moze sa svim zivim da se kombinuje.

   



Glitter paper

 Little silver hearts











15 коментара:

  1. Super izgleda! :) A je l' to posle sme u masini da se pere?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno da sme da se pere..ja, za sada, ovakve stvari operem na ruke, ali verujem da sme i u masini. Videcu na uputstvu, pa cete znati drugi put. Inace, u principu, ne radim stvari koje nisu prakticne (sto ne znaci da necu, ko to zna...). Znaci volim da bude i nosivo i udobno, da se odrzava i tako te stvari. Mislim, cemu neki trud ako posle jednog nosenja mogu samo da ga gledam...

      Избриши
  2. Puna si ideja. Super je novi bolero.
    I mene si navukla na taj papir koji cuvam kao oci u glavi

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Na zalost, ovaj papir nisam videla kod nas. Dobila sam ga iz Nemacke

      Избриши
    2. E bre :P :D
      A je l' ima kod nas da se nađe nešto slično, stvarno nisam upućena? :)

      Избриши
  4. Divno stvarno i srca su uvek u meni budilja ljubav i paznju.
    Srca su stvarno uvek vecita inspiracija!!
    <3

    ОдговориИзбриши
  5. Super je, ja sam videla ovakvo nesto sa vunom, ali mi se ovo mnogo vise svidja jer sam zaludjenik za sljokice :D Gde kupujes taj papir? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam videla to sa vunom, ali delim apsolutno tvoje misljenje u vezi sljokica. Na zalost, ovaj papir nisam kupila kod nas. Dobila sam ga iz Nemacke

      Избриши
  6. Kako se tacno zove taj papir? Odlicno je ispalo! <3

    peculiarchick.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na papiru ima nekoliko natpisa-fashion glitter iron on transfer, pa ako ti to nesto pomogne...

      Избриши

Lovely comments