Странице

уторак, новембар 27

DIY GLITTER STUFFFFFFFFF


Evo jednog posta na brzaka, inspirisanog vasim pitanjima o ovom
divnom, prakticnom, efektnom i svemocnom  papiru.
Ovo su neki od mojih Diy stvarcica uradjenih sa ovim papirom.
Moram odmah reci da ga nisam nasla kod nas u prodavnicama,
vec sam ga dobila iz Nemacke. Koriscenje
ovog papira je krajnje jednostavno-iscrtate oblik (ja to radim sa poledjine)
isecete i zalepite peglom. Ja ipak stavljam papir pa onda predjem
peglom, i to je to. Uzivajte!
 
 
My DIY Glitter stuff


Bolero ste videli u proslom postu kao i tutorijal
Ovaj top ste imali prilike da vidite u ovom postu Black top. Takodje sam ga sila pred more, u avgustu.

DIY. Ovo je, inace, muska majica, veooma siroka i veeoma dugacka, pa sam je ja malo
sredila bas pred polazak na more. Skratila sam je i napred ostavila krace, a pozadi duze, bas kao
sto se sada nosi (assymetrical ham). Malo sam je osvezila sivom trakom sa bobicama i
glitter sidrom na sredini. Rado sam je nosila na plazi.


Mali brzi tutorijal posto sam vam ostala duzna tut za tu majicu



Le sac model haljine od crne viskoze. Ovu haljinu sam, takodje, sila pred more. Model
je vrlo jednostavan i brzo se sije.

Male prepravke i dodaci na decijim trenerkama i pantalonama

Ivanina majica specijalno sivena i stampana za 8 rodjendan, po njenim instrukcijama, offcourse.

Glitter. I looove it!

Others ideas

 




12 коментара:

  1. those are some useful tips! nice work
    I follow you now :)
    have a lovely day .)

    ОдговориИзбриши
  2. Jooj, i ja bih to, bas se svasta moze napravit. Svidjaju mi se ribice na osmici :D

    ОдговориИзбриши
  3. Jao koje aplikacije i ovaj blog je raj za te stvari!!
    To sa sljokama mi je super jer volim kada se nesto presijava.
    Super ideje kao i svaki put!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno T! Prijaju mi komplimenti, ne mogu reci da mi ne prijaju! A i motivisu

      Избриши
  4. jaooo razocarala si me kada si rekla da se tesko moze naci na ovim na prostorima, jer mi se mnogo svidja, posebno iz posta za lastavicama..ja sam crtala bojama za tkaninu aztec i tribal, ali mi uvijek ispadne nekako "smotano", tako da si mi u svakom slucaju dala ideju da iscrtam sablon (ne znam kako mi samoj nije palo na pamet)

    <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno. Laste nisu radjene na taj nacin, sasvim drugom tehnikom su radjene. I ja se nadam da cu naci papir kod nas jer mi treba u ogromnim kolicinama.

      Избриши
  5. Super, nisam znala za ovaj papir, baš je moćan. Obožavam sjajne stvarčice i detalje.

    ОдговориИзбриши
  6. Divne ideje, taman pred novogodisnje praznike!:)
    Uzivaj u vikendu!!!<3

    ОдговориИзбриши

Lovely comments