Странице

уторак, новембар 6

DIY ECO LEATHER FOR EARRINGS


Zdravo!! Zdravo!! Nije me bilo, znaaaam, visa sila. Bas ako nekoga zanima
promenila sam malcice radno mesto (na bolje, rekla bih) pa sam bila nekako
zauzeta ali uvek sam tu! Nadam se da ste svi dobro i da se trudite da
radite po svome.
Jos jedan lak tutorijal, a cini mi se vrlo koristan. Mada, mali. Treba mi
bar 3-4 ovakvih komada da bi imala u vidokrugu moje omiljene mindjuse.
Sada mi je jasno kada deca nadju igracku na terasi ili u kutiji sa igrackama i
kazu-Jaoo, ova mi je omiljena! Ja uvek pitam-Kako ti je omiljena, a lezi
u kutiji ko zna od kada?! Sada znam. Nije bila u vidokrugu.


Dakle, eko koza. Nisam vam dugo dosadjivala sa njom.
Potrebno je, stvarno je potrebno imati mindjuse na vidiku.
Kao i igracke. Ako ih nemate na vidiku one mogu dugoo,
dugoo lezati negde tuzne i zapostavljene. Nema smisla.
I eto....
Parce eko koze, lepak, makaze, lenjir i ovaj mali, kao
ofinger koji je inace dobijen uz kupljene carape. Cuvala sam
ga za svaki slucaj i eto. Posluzio je. Kad tad sve iskoristim.

 Iseci dva ravna dela sirine tolike da se moze provuci kroz ovaj mali ofinger, ili kako vec da ga nazovem.
Ostali delovi su vise dekorativni, ali bez njih ne bi to bilo to. Bar u mom slucaju.
Slovo "E" sam zalepila na vrh i on oznacava-earrings. Resice, volim, to vec znate,
pa su morale da se nadju i ovde.

Dva dugacka dela sirine ovog mini ofingera sam zalepila, a gornji deo, kao sto se vidi
pricvrstila uz pomoc tanke eko trakice.
To je to. Moje lepotice imaju kucu. 
Volim, volim kad je ovako sareno. To me veseli i ispunjava. Puni mi baterije, kao
zrak sunca, ove boje tako deluju na mene.

Eko kombinacija-stalak za mindjuse i mindjuse

MY ECO LEATHER DIYs

14 коментара:

  1. E super si ti ovo uradila :))Meni bi trebalo nesto takvo za broseve :)
    Opet ti ne vidim postove..

    ОдговориИзбриши
  2. e ovo je odlično, nikad ne znam gdje bih s naušnicama!

    ОдговориИзбриши
  3. Odavno nisam videla nesto interesantnije,mnogo je dobar ofinger za mindjuse,super ideja i realizacija:)

    ОдговориИзбриши
  4. ovo sebi definitvno pravim, neki dan sam uzela nesto kao imitaciju velura, pa moze koristiti umjesto eko koze :)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moze, ali ili stavi duplo materijal ili ispod stavi karton, ipak mora biti cvrsto...baj

      Избриши
  5. vidi dobrog fazona :)
    imam neke kože pa ako dođe na red napraviću ovo. taman sam sad skontala da imam i savršeno mjesto za jedan ovakav duuuuugački visuljak za naušnice. mogla bismo i ja i I. staviti sve svoje naušnice na ovo da se više ne svađamo ko je čije izgubio :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je super ideja, a plus izgleda tako interesantno i pregledno!!

    ОдговориИзбриши

Lovely comments