Странице

четвртак, март 1

JEDINICE


Aaaaa, ne mogu da verujem, konacno nam je izasao "kec". Cekali smo ga tri i po godine. 
Kada je imala cetiri godine, pala je i polomila gornje jedinice, pa smo morali da ih vadimo. 
Snimali smo, i ok, na snimku se vidi da su nove jedinice tu negde ali od tada je proslo tri 
i po godine. I evo, danas mi je pokazala. Nesto se beli. Mali zubic je izvirio. 
Vristala sam od srece. Deca su malo bila zbunjena, a Ivana mi je rekla:
Mama, ti se radujes kao da ti je to najvaznija 
stvar na svetu. I sta da joj kazem?
Ove slike sam odabrala jer su jako vesele i upravo je i ona takva, budi se sa osmehom 
i zaspi sa osmehom. Radoznala, vesela, bistra...Voli roze, sljokice, lakove, trake za kosu i sminku.
Voli da se glupira, nikad nije mirna. Odlicno cita i pise cak i pisana slova. U njenim skolskim 
sveskama sve je stiklirano - tacno. Zna svaku pesmu koju smo pustili. 
Zna ko je Coco Chanel i Jennifer Lopez. Zajedno komentarisemo
haljine na FashionTV-u.











Maja je, za mene, najbolje dete na svetu. Uvek joj govorim da je ona moja
prva ljubav. Pa i jeste. Moje prvo dete. Potpuno je razlicite prirode od Ivane. 
Ona bi mi dala poslednji zalogaj, uradila nesto da se ja ne mucim i 
plakala zajedno sa mnom. Skocice sa mostica u reku, primice vakcinu
da ne pusti glas, otici ce sama kod zubara. Veoma je dobra cerka, sestra i drugarica. 
Voli sport, knjige i filmove. Divno crta. Voli olovke, sveske i iznad svega zelenu boju.
Da, to ne smem da zaboravim. Ima skoro 13 godina a najvise
 voli mleko. I tako, na nasem frizideru pise:
Ovde mora uvek da ima mleka.











S. R. E. C. A.



5 коментара:

  1. :) A stvarno, šta da joj kažeš, meni moja mami i dalje ne zna ponekad šta da odgovori kada je pitam što se raduje toliko zbog nekoga od 23 godine, hehe :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mama je mama i uvek ce biti. Koliko god godina da imas. Ti si njen produzetak. Deo nje. Kad tebe boli boli i nju, kad si ti srecna i ona je.

      Избриши
  2. Cestitam za zubic! Devojcice su preslatke i po slikama se vidi bas ono sto si o njima napisala. To je stvarno sreca!

    ОдговориИзбриши
  3. Neka je sa srecom! Devojcice su preslatke mamice

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepe damice! Neka je sa srecom taj zubic sto vas je mucio!

    ОдговориИзбриши

Lovely comments