Странице

четвртак, март 1

JEDINICE


Aaaaa, ne mogu da verujem, konacno nam je izasao "kec". Cekali smo ga tri i po godine. 
Kada je imala cetiri godine, pala je i polomila gornje jedinice, pa smo morali da ih vadimo. 
Snimali smo, i ok, na snimku se vidi da su nove jedinice tu negde ali od tada je proslo tri 
i po godine. I evo, danas mi je pokazala. Nesto se beli. Mali zubic je izvirio. 
Vristala sam od srece. Deca su malo bila zbunjena, a Ivana mi je rekla:
Mama, ti se radujes kao da ti je to najvaznija 
stvar na svetu. I sta da joj kazem?
Ove slike sam odabrala jer su jako vesele i upravo je i ona takva, budi se sa osmehom 
i zaspi sa osmehom. Radoznala, vesela, bistra...Voli roze, sljokice, lakove, trake za kosu i sminku.
Voli da se glupira, nikad nije mirna. Odlicno cita i pise cak i pisana slova. U njenim skolskim 
sveskama sve je stiklirano - tacno. Zna svaku pesmu koju smo pustili. 
Zna ko je Coco Chanel i Jennifer Lopez. Zajedno komentarisemo
haljine na FashionTV-u.











Maja je, za mene, najbolje dete na svetu. Uvek joj govorim da je ona moja
prva ljubav. Pa i jeste. Moje prvo dete. Potpuno je razlicite prirode od Ivane. 
Ona bi mi dala poslednji zalogaj, uradila nesto da se ja ne mucim i 
plakala zajedno sa mnom. Skocice sa mostica u reku, primice vakcinu
da ne pusti glas, otici ce sama kod zubara. Veoma je dobra cerka, sestra i drugarica. 
Voli sport, knjige i filmove. Divno crta. Voli olovke, sveske i iznad svega zelenu boju.
Da, to ne smem da zaboravim. Ima skoro 13 godina a najvise
 voli mleko. I tako, na nasem frizideru pise:
Ovde mora uvek da ima mleka.











S. R. E. C. A.



5 коментара:

  1. :) A stvarno, šta da joj kažeš, meni moja mami i dalje ne zna ponekad šta da odgovori kada je pitam što se raduje toliko zbog nekoga od 23 godine, hehe :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mama je mama i uvek ce biti. Koliko god godina da imas. Ti si njen produzetak. Deo nje. Kad tebe boli boli i nju, kad si ti srecna i ona je.

      Избриши
  2. Анониман2. март 2012. 00:38

    Cestitam za zubic! Devojcice su preslatke i po slikama se vidi bas ono sto si o njima napisala. To je stvarno sreca!

    ОдговориИзбриши
  3. Neka je sa srecom! Devojcice su preslatke mamice

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман2. март 2012. 15:32

    Prelepe damice! Neka je sa srecom taj zubic sto vas je mucio!

    ОдговориИзбриши

Lovely comments