Странице

понедељак, март 5

DIY Fuscia bag@Mint green


Super je kad sacuvate nesto, kad vam instinkt kaze da to ne bacate, vec da negde
stavite, u kesicu, pa u neki cosak. Tako sam ja uradila sa Vintage minty green suknjom
od prevrnute koze. A i boja mi se dopala osim sto sam obozavalac prevrnute koze.
I to je tako cekalo i cekalo i cekalo svoju svrhu do proslog leta, kada sam zaslepljena
ciklama bojom kupila torbu u radnji za 120 (naravno, bila je vise, sta jos
tamo kosta 120, samo se tako zove, pardon, sad je 140, a dok ovo pisem mozda
i 150,160...). Torba na sebi ima neke dve devojke odstampane, nista specijalno, boja je
presudila da je kupim. Na zalost, nisam slikala torbu pre REMAKE-a, ali,
niste nista ni propustili. Dakle, setih se, prodje mi kroz glavu ideja kako
ove dve, jedne od mojih omiljenih boja, mogu da spojim. Za leto,
extra.



Dakle, prvo nacrtajte cvetice u proizvoljnom obliku, ne moraju cak
biti ni pravilni. Po volji. Iscrtajte ih na kartoncicima (moze odlicno da
posluzi karton od bloka za crtanje). Isecite u nekoliko velicina. Kada
ste isekli kozu, prvo sve postavite tj. napravite neku shemu kako vam
se cini da bi dobro izgledalo. Zapamtite shemu ili je slikajte, sto da ne.
Gledajuci u shemu redjajte cvetove i lepite. Svaki sledeci sloj je lepljen
preko vec zalepljenog. Stavite debelu knjigu preko toga da se dobro
fiksira za platno. I to je gotov posao.

Zatim isecite parce koze i isecite ga u resice, debljine otprilike 5 mm.




&


Za ovo vam treba, pre svega, jedna narukvica, u mom slucaju to je
bila srebrna ali prilicno stara, pa sam htela da joj udahnem malo zivota.

Prvo zalepite iseceni deo koze na kraj narukvice kao sto je ovaj deo sa resama
 da biste kasnije lepljeni deo prikrili vunicom. Zatim obmotajte pazljivo, redom zelenom vunicom oko narukvice. Malo fiksirajte lepkom sa unutrasnje strane tj. stavite malo lepka na narukvicu i dobro
zategnite vunicu da vam se kasnije ne bi mogla rasturiti.
Isecite jos jedan deo koze sirine koja vam odgovara i prilepite ga na sredini narukvice.
Pritisnite dobro i pazite da se koza ravno zalepi. Nastavite sa vunicom
i vodite racuna da bude ravno i zategnuto. Kraj vunice heklicom
provucite kroz nekoliko zadnjih redova i dodajte malo lepka ili prelepite preko toga parce
koze sa unutrasnje strane kao ja. Ukoliko imate malo nitni zalepite ih peglom, a moze doci
u obzir i neki drugi ukras.

&



7 коментара:

  1. Jao, ima i rese narukvica :)
    Slatko... I ja se spremam da uradim jedan diy sa starom torbom :D

    ОдговориИзбриши
  2. E ja isto tako skupljam stvari doma i skupljam i skupljam.. Teško da nešto pametno napravim s njima, jer je meni svega "žao" i možda će još kao takvo nekome nekad trebati.. Ali znam da treba imati granicu i nadam se da će se to promijeniti, jer već sam se popravila dosta po tom pitanju. Super su ti makeoveri, uvijek volim pogledati kako ljudi razmišljaju i što sve rade od starog i kako se snalaze.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, ja samo radim sta mi srce trazi. Inace skupljam sve zivo, to znaju i drugi, pa mi donose i kupuju svasta i stvarno, nikad se ne zna sta moze da zatreba! Puno pozz

      Избриши
  3. ovo je genijalno..znam ja da zbog nekog razloga nista ne bacam....

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман13. март 2012. 01:29

    I ovo je jedan od tvojih postova koji mi je ostao u pamcenju i vraticu se opet na njega cim nadjem neku torbu za DIY. Super.

    ОдговориИзбриши

Lovely comments