Странице

четвртак, март 15

DIY USB Flash



Ja sam od onih u ciji accessories spada i USB Flash. Od momenta kada je izmisljen ja
sam zudela za njim. Ok, skener sam nabavila, bio je na redu Flash. Moj prvi Flash je
ovaj crni sa narandzastim, imam ga vec 5-6 godina i jos uvek radi. Bio je, mogu reci,
tada skup, ali moj dragi je znao da ga silno zelim pa mi je kupio. Od tada ljubav prema
flashevima raste. Gde ja tu i moja tufnasta torbica prepuna flasheva. U mojoj torbi
osim telefona, parfema, kamenog pudera, dobro i novcanika, uvek, ali uvek se
nalazi tufnasta torbica. Moj office svugde ide sa mnom. Uvek sam spremna. Nadam
se da cu nabaviti jos neki Flashhhhhhhhhhh

 Odatle i ideja o futrolici. Bolje probati nego ne saznati. I tako ja napravih ovu malu
fancy futrolicu. Lako se pravi. Izmeriti duzinu i sirinu Flasha iseci malo manje parce, da bi
mogli da ga izvadimo iz futrole, da se ne zaglavi skroz unutra. Iseci resice, sa strane sastaviti
iglom i koncem iznutra, okrenuti na lice i staviti Flash.
 Voila!


8 коментара:

  1. Zanimljivo :)
    Izazvala sam te, pa ako želiš svrati do mog bloga i pogledaj o čemu se radi :))

    ОдговориИзбриши
  2. Pa istina, danas, osim potrebnih ženskih stvarčica, u torbici bi se trebao naći i usb stick, jer je sve kompjuterizirano, i uvijek si od kolegice/kolege želim nešto prebaciti, koju slikicu, ili možda film i sl. A dok još imam faks za vratom, do tad će mi stick biti prepun skripti i seminara i sl.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19. март 2012. 06:50

    Super super stvarcica. I flash i futrola, Bravo

    ОдговориИзбриши

Lovely comments