Странице

понедељак, март 26

DIY NECKLACE


Kupite FIMO masu, sigurna sam da cete se oduseviti!
A ide i leto ... treba se obezbediti ...

Evo moje prve ogrlice. Sve je pocelo kao igra,cak ni oblik nije nesto
posebno, kanapcic za vezivanje neki stari, od neke ogrlice, uzet na brzaka.
Medjutim, iznosih ja slatko ovu ogrlicu, kao sto cete i videti.
 Fimo masa je veoma jednostavna za rukovanje. Najjednostavnije receno, ona je poput malo tvrdjeg
plastelina. Morate je malo mesiti da omeksa da bi mogli da je oblikujete. Ima svih boja, sta vam srce
zeli. Kada omeksa, razvucete je na mozda 2-3 mm, mozete i oklagijom ili cak nekom ravnom casom,
kao sto sam ja. Sablone mozete naci, takoreci svuda oko sebe. Od zatvaraca  parfemskih flasica
do decijih kockica i modli za  kolace.
 Mozete praviti razne oblike, cak i dugmice, sto ne znaci da ih morate koristiti kao dugmice.
Ti delovi mogu da vam posluze za dodatke na brosu ili na pr. za remake torbe, sto da ne.
 A klesta za rupice, evo, mogu visestruko posluziti (ukoliko nemate ova klesta, koristite cackalicu, ali je ostavite unutra dok se fima pece, pa je izvucite cim izvadite iz rerne). Napomena: rupice prvo probusiti,
pa onda fimu peci u rerni na 30 stepeni. Cini mi se 20 min., mada pise na poledjini pakovanja.
Posle toga, fima se hladi,  vrlo kratko i dobijate jednu cvrstu masu koja nicim ne moze da se pokvari.
Ostaje takva kakva jeste i slobodno je  mozete dalje koristiti vec kako vas ideje ponesu.
Fima se moze ocigledno i kvasiti (ja u kupacem kostimu).
 Naci cete vec neke sablone, samo se osvrnite oko sebe, po kuci.
 Ja, kao sto vidite, nisam mogla da se odlucim za boju pa sam, mozda cak i odjednom, kupila, meni, najinteresantnije boje. Takodje nisam mogla ni za oblik da se odlucim, sto je na kraju ispalo dobro jer
sam mogla da kombinujem.
 Kao sto vidite, jedna proba, cinilo se ne posebno uspesna, pricam o roze ogrlici, ipak me
nije omela. Nosila sam je celo proslo leto. I danju...
 I nocu...

G o o d     l u c k    w i t h    D I Y!

15 коментара:

  1. Анониман26. март 2012. 02:31

    Super kao i uvek. U tebe nikad nisam sumljala-prava si riznica dobrih ideja. Znaci sad moram da kupim i fimo masu a o yumbi necu ni da komentarisem prvi odlazak u grad. OGRLICA JE FENOMENALNA SVAKA CAST

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Suncice, znam da si ti. Ubices sme sto te svaki put zarazim sa necim novim. Nikako da uspes da se ulogujes..Moras dole izabrati gmail pa onda objaviti komentar. Uglavnom, fima je zakon! Videces

      Избриши
    2. Pridruzujem se Suncicinim pohvalama... A sto sam ja tek ljubitelj raznih mindjusa i ogrlica... Ih...Svaka cas i puuuuno ti hvala sto si ovo podelila sa svima nama!

      Избриши
    3. Hvala ti puno Dusanka, trudim se da "zarazim". U Suncicinom slucaju, to uopste nije problem kao i u mom. Nas dve sve volimo!

      Избриши
  2. Jaoo, pa ovo sam i ja pravila :))
    A sada si me setila početka osnovne škole kada sma napravila prvu ogrlicu za moju mamu - od makarona :D Obojila sam ih u sve žive boje, zakačila na Konac i terala je da je nosi :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sreca pa moja deca znaju za fimu tako da necu nositi oglicu od makarona mada to slatko izgleda. Na vreme sam ih upoznala sa fimom i ljubav je rodjena! A ja se bogami, ne secam osnovne skole, samo se secam da sam pravila broseve od nekog skaja koji je u stvari bio omot od nekih svezaka koje mi je cale donosio iz Rusije. Volela sam da "sredjujem" stvari od rane mladosti!

      Избриши
  3. Lovely pieces sweetie! thanks for comenting! what about following eachother? :)
    www.meryswardrobe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. lovely necklace sweetie!!thanks for visit my blog!I follow you an d i hope you follow me too! kisses from Spain! www.mariatrschic.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I follow you! And I really love spanish fashion and colors! I know a few words in spanish like-comisetas (you see in my blog lot of them), well..yes, costura for sewing..and..I can`t remember..I`ll learn!

      Избриши
  5. so wonderful necklaces:) thank you so much for visit me:)!!

    ОдговориИзбриши
  6. Jos jedna odlicna ideja, ove ogrlice su Bogom dane za leto i bikinije!:)
    Jelena

    ОдговориИзбриши
  7. Hmm koliko interesantnih ideja sam sad dobila! I ja volim izradjivati nakit iz Fimo mase.. cak sam jednom i stavila post na blog.. evo ako zelis pogledat, mozda i ti dobijes koju novu ideju :)
    http://indestructiblestyle.blogspot.com/2011/04/creative-hours.html

    ОдговориИзбриши
  8. Stvarno, ima li nesto sto ti ne radis??

    ОдговориИзбриши

Lovely comments