Странице

петак, март 30

DIY PONOVO TUFNICE T-SHIRT


Dobro jutro, dobar dan svima! AGAIN (ovde mozete vidte post o tufnicama) ja sa tufnicama.
Ali slike sve objasnjavaju. Nemoguca sam kada se zarazim sa necim. Onda to moram da
uradim u sto vise varijanti! A ova mi se varijanta veoma dopada, moram da priznam.
Nadam se da ce se i vama dopasti. Ova zelena boja je neon boja, upravo boje koje
su moderne za leto, a ja i inace volim te boje, tako da se sve lepo poklopilo.
Planiram da uradim jos tirkizno plavo i srebrno srce i to ce biti dosta, ja mislim.









I moje prvo srculence iz posta Tufnice



I   l o v e   i t !

18 коментара:

  1. izgleda sjajno, iako mislim da nisam sposobna napraviti tako dobro srce, kod mene bi to bilo kao kad daš bojanku dvogodišnjaku (sve preko crte)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da te utesim, ni ja ne crtam bolje od tebe, ali kad su kompjuteri u pitanju, samo reci i ja to nacrtam!

      Избриши
  2. Super je! Svaka cast za preciznost! :)
    Koje boje za tekstil koristis?

    ОдговориИзбриши
  3. greats tops dear!!
    thanks for your comment and folow you on google friends connect!!
    xoxo=)

    ОдговориИзбриши
  4. Hypnotic Mushroom,hvala ti puno, ja volim da stvari izgledaju kao "prave", koristim Pelikan boje, ili bolje reci koristila sam jer ih trenutno nema kod nas, nestalooo, ne zna se da li ce biti!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na odgovoru, moram potraziti.
      Ja bas imam problema sa nasim trzistem, sta god mi padne na pamet kod nas nema :/

      Избриши
    2. Znam kako je to. Tako je bilo i sa mnogim drugim stvarima. A onda sam pocela sama to da pravim, sijem, stampam i zivot mi je mnoogo lepsi! Samo napred

      Избриши
  5. Sjajno ,meni su tufnice uvek u modi ,primer - originalan i jako kreativan!

    ОдговориИзбриши
  6. Beautiful blog!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!! like fb please!!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    ОдговориИзбриши
  7. pa ovo je stvarno sjajno! Odusevljava me! I boja i srculence, divno je! Jedva cekam tvoj sledeci post! Svaki put me super iznenadis!

    ОдговориИзбриши
  8. Vau, odlična ideja! Sviđa mi se baš. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Reoa i meni se puno svidja! Bice jos nekih boja, eto toliko mi se svidja!

      Избриши

Lovely comments