Странице

уторак, март 20

DIY Easy Dress



Kada sam videla ovu haljinu bas sam se iznenadila i odusevila u isto vreme. Uopste,
jednostavni krojevi me odusevljavaju, to mozete primetiti i po mojim  zbirkama
krojeva koje su smestene po celom mom blogu. Sve gde mogu sama da napravim
kroj i uradim lako prihvatam odmah (bas sam smesna, a ko me bi).Verovatno
je u pitanju nedostatak vremena i sludjenost svakodnevnim obavezama jer, da znam
da vadim snit, znam, da imam milion Burdi, imam, ali ja se opet lepim i stalno
su mi u glavi ovi jednostavni modeli koje moram imati i moram sasiti. Nadam
se da vam se svidja, kao i bezbroj varijacija ovog jednostavnog modela.
Upravo za lepo vreme koje sledi ... I, ne, nisam zavrsila sa NEON bojama
nikako, ali o tom potom...`ajde prvo da sasijemo nesto za leto.









Mozda ce vam pomoci ovi tutorijali


3 коментара:

  1. Awesome tutorial! If only it was in english.. hehe
    thank you!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. You are right, but there don`t need words, I think..he, he..and, my Google translate not working, I don`t know why..Anyway thanks!I talk about summer, dresses and sewing and this is not my tutorial but I LIKE IT!

      Избриши

Lovely comments