Странице

петак, март 9

CHIMNEY CAKE


Pa, probasmo i mi taj cuveni Chimney Cake. Prvo sam se pitala sta uopste
pise i sta je to uopste, a onda sam pocela da vidjam redove ispred radnje.
Juce smo, moja Ivana i ja prosetale, steta da se ne iskoristi dan kad vec
taj dan nisam radila, a Maja je bila u skoli. Probala sam kolac i mogu vam reci da
nema neke misterije. Za mene to je jedna obicna krofna. Ocekivala sam nesto
spektakularnije. Naravno, ukusan je mada kazu da je lepsi kad je topao.


My Chimney cake
Tekst preuzet odavde
Ovako se pravi 

Jedan od recepata

Moj kolacic. Drugi kolacic je bio u skoli.


Rucak u McDonaldsu. Ja nisam od onih majki koje vode decu na rucak u Mc i uopste,
vrlo retko svracamo. Zato je njima valjda toliko i zanimljivo. Ovo je bilo u vreme rucka
pa me cak i Ivana pitala da li se to racuna u rucak.


Sto se tice prodavnica, mi smo bile u potrazi za baletankicama ili shiz cipelicama
naravno, sa nekim masnicama ili sljokicama. Ili oboje. Na zalost, nismo nista
nasle za malu nogu ali smo zato usle u svaki butik sa haljinama. Cak i u butike
sa vencanicama. Ivana je bila fascinirana haljinama, cak je usla i u izlog jednog
butika. Prodavacice su je gledale sa osmehom i pratile pogledom, ja sam joj
govorila-Kad porastes, kupice ti mama. Ona-Ih, kad cu ja da porastem...
Ne moze da doceka.  Bacila je novcic u fontanu, ali kako situacija
i nalaze, nije htela da mi kaze sta je zamislila. Nece se onda ispuniti, kaze.


Sve u svemu, obelezile smo ovaj dan na svoj nacin.



7 коментара:

  1. Jao, meni su ti odlasci u mek kada sam bila mala bili prava avantura, to je postao neki samo moj i mamin mali ritual tokom kojeg se kikoćemo i šalimo :) Sada kada sam "velika" :P imamo rituale ispijanja nes kafe satima, šopingovanje ili pred ponoćno tračaranje...to su ti sati tokom dana koje ne bih menjala ni za šta :)

    ОдговориИзбриши
  2. you have a great blog, dear, you must realize it! Wanna follow each other? feel good if fllwd by amazing people like you! i'll be sure follow you back, as well:<3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oh, thanks! Offcourse I`ll follow you, thank you for such wonderful compliments!

      Избриши
  3. Анониман13. март 2012. 01:26

    Probala sam C.C. i mislim da si u pravu. Zaista ima ukus krofne. Ostali prilozi mu daju specificniji ukus ali nije misterija, kao sto kazes. Post je divan, mala preslatka kao i uvek

    ОдговориИзбриши
  4. Jao dini su vam postovi.Tako sve lepo opisano, a decica su preslatka.
    Nisam nikada probala chimney cake, ali sam ga videla na tv-u i bas ga zelim probati.I moga tatu zanima kakav je taj kolac, ali vidim da ti kazes da je kao ko krofna!!

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala, hvala ti puno. I tvoj blog je extra.
    Sto se tice ovog kolaca, stvar je individualna. Meni je kao krofna, pa sad ti biras dodatke-lesnike,bademe,orahe,cimet, vanilin secer ili kokos. Mada, da je meni neko rekao da je kao krofna, to ne bi promenilo situaciju. Ja bi morala sama da se uverim. Zato, samo napred!

    ОдговориИзбриши

Lovely comments