Странице

петак, март 16

IZAZOV



E, pa, i ja sam IZAZVANA. I to od moje makazice.
PRIHVATAM!



PRAVILA su sledeca:
Morate odgovoriti na 11 pitanja vašeg izazivača i postaviti novih 11 pitanja
Morate izabrati 11 ljudi i obavestiti ih da ste ih izazvali
Ne možete izazvati osobu koja je vas izazvala

PITANJA na koja ja odgovaram
1. Kada ste prvi put došli na ideju da otvorite blog?
2. Koliko vremena je prošlo dok tu ideju niste sproveli u delo?
3. Da li ljudi iz vašeg okruženja znaju da pišete blog?
4. Koliko vremena vam oduzima pisanje bloga?
5. Da li ste lično upoznali neku osobu iz blogosfere?
6. Da li govorite neki strani jezik (navedite koji)?
7. Da li imate kućnog ljubimca?
8. Da li studirate (ili ste sudirali) i šta?
9. Šta ste kao dete želeli da budete kad porastete? :)
10. Omiljena emisija ili crtani film iz detinjstva?
11. Kada i kako ste zaradili prvi novac?

Moji ODGOVORI:
1. Prosle godine negde u julu.
2. Ne mnogo, vec sam dosta interesantnih blogova posecivala.
3. Selektivno. Za koga sam mislila da ce biti interesantno njima sam rekla,
   onima koje takve stvari ne interesuju, nisam rekla.
4. Pisanje bloga mi nekad oduzima vise, nekad manje vremena. Zavisi od inspiracije
   i teme. U svakom slucaju, uvek uzivam.
5. Za sada nisam. Ali volela bi.
6. Engleski jezik.
7. Ne, nemam. Mada bi deca htela, naravno.
8. Ne. Ali hocu.
9. Valjda stjuardesa.
10. Kolaricu-panicu, Neven, Disney cartoons...
11. Prvi novac, secam se, zaradila sam izradom nekih broseva za drugaricine mame.

IZAZIVAM:

Ih...

A PITANJA SU:
1. Kako ste dosli na tu ideju da bas tako nazovete vas blog?
2. Sta mislite o modnim blogovima?
3. Koliko ste kreativni?
4. Koju kreativnu vestinu bi ste voleli da znate?
5. Koliko se razumete u kompjutere?
6. Koje je vase zanimanje?
7. Sta gledate na televiziji?
8. Da li mislite da je internet koristan?
9. Vas modni stil ...
10. Vasa najveca zelja je...
11. Da imate puno para sta najradije uradili?

Imala bi ja jos pitanja...


7 коментара:

Lovely comments