Странице

петак, март 2

DIY Victoria`s Secret PINK




Kako ja patim za ovim stvarcicama..nemate pojma! Victoria`s Secret PINK! Ahhhhh!
Koje drugo resenje da nadjem sem da uradim sama?
Da li ima kod nas prodavnica sa njihovim stvarima?
Nema. Da li ima tetku u Americi da mi tamo kupi i donese? Nemam.
 Ali resenje imam. Zadovoljna sam.
Neka me grde, neka pricaju kako nisam originalna, sta ja mogu.
Meni se ovo svidja i nasla sam put da sprovedem
u stvarnost i mislim da je to sasvim OK.














PINK




6 коментара:

  1. Ovo je super kompletno sa svim ovim tvojim slikicama i idejom!

    ОдговориИзбриши
  2. joj i ja sam zaljubljenik u te stvari baš kao i ti :) hvala što si posjetila moj blog i ostavila divan komentar :) pratim ja sada i tvoj blog :)

    http://worldisrunway.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман13. март 2012. 01:30

    Eh, da mi jedna ovakva krpicaaa. Dobro si se dosetila! Stvari su medene

    ОдговориИзбриши

Lovely comments