Странице

среда, март 28

DIY SUMMER T-SHIRT



Evo, konacno nam stize lepo vreme, i opet pocinju da se prodaju majice na bretele u svim bojama.
Ja inace obozavam tirkizno plavu boju, a obozavam i kamencice i eto jednostavne,
a efektne ideje.  Za pola sata gotovo. Samo prvo isprobajte raspored i razmak
 izmedju kamencica pre nego sto krenete da ih usivate da bi izabrali najbolju
kombinaciju boja.



 Dovoljno je da svratite u najblizu pozamanteriju, ili u najdalju, ako ne nadjete u najblizoj





G o o d   l u c k  w i t h   D I Y

11 коментара:

  1. CUTEE!
    Visit international Chloé sunglasses giveaway on my blog: http://anastasija-stasha.blogspot.com/2012/03/international-sunglasses-giveaway-chloe.html

    ОдговориИзбриши
  2. Bas super! Interesantno kako brzo i jednostavno moze basic majica dobiti skroz poseban look!

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala, hvala! Ja jesam komplikovana ali zato su moju DIY tutorijali jednostavni!

    ОдговориИзбриши
  4. Ma, samo malo mašte i kreativnosti, a ti toga imaš na pretek ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Ja uvek glasam za ovakve varijante ,čudotvorne su i jaaaako kreativne ,a tek moderne!

    ОдговориИзбриши
  6. Bajno je ovo! Moram da smislim nesto slicno..teras me da nesto radim!

    ОдговориИзбриши
  7. Volim cirkončiće i svakakve inovacije, a ti si ih puna! :)

    ОдговориИзбриши

Lovely comments