Странице

уторак, март 13

DIY WALLET


Ostajemo kod resica ili, ako niste znali, na engleskom FRINGE (to su bas rese)
 ili TASSELS (to su vise one kao vezane kanapcicem i sluze i za ukrasavanje
namestaja i zavesa ali su slatke). Sta cu kad me vuce indijanska krv. Salim se.
Mada, kada smo bili mali brat i ja smo se uvek igrali indijanaca, a tata nam je pravio lukove i strele,
torbice sa resama, ogrlice i futrole kao za nozeve. Mi smo pravili indijanske satore i
dovlacili razne zivotinje i insekte. Znaju li danasnja deca da se igraju indijanaca.
Da, naravno, gluposti, postoji sigurno neka PC igrica.
To me podceti na vic. Perica se izgubio pa ga je milicioner pitao-Pa, Perice,
da li ti znas svoju adresu, reci ciki. APerica odgovara kroz plac-Znam, -www..perica..com/!

I eto, nastavljamo u stilu wild wild westa...



U pitanju je mali kozni novcanik koga svaki dan izvadim bar pet sest puta. Zgodan je za
najvise eksploatisanu visa karticu i za sitne pare za dorucak, za prodavnicu i sl. Ali i
njemu se blizio kraj pa sam resila da isprobam nesto sto sam zamislila, hm, i uopste mi
nije zao!
Potrebno vam je parce, moze naravno i koza i skaj, bitno da je malo tvrdji, mada, moze i velur, kako
ko voli. Isece se dupla velicina materijala i ostavi duzina u zavisnosti od toga koliko cemo dugacke
rese. Pazljivo izmerimo i iscrtamo sirinu resa. Spojimo jednu stranu materijala i uvucemo novcanik
unutra. Lagano prisijemo materijal za deo oko rasjfeslusa nekim jacim koncem, ali gledamo da
ne bude mnogo blizu rajsfeslusa da posle, prilikom otvaranja, ne bi kocio. To svi znamo.
Kada smo to uradili, spojimo deo izmedju novcanika i pocetka resica, a jos bolje da se taj
deo prosije. U mom slucaju, privremeno je napravljen jedan X na sredini od srebrnog konca, i
tako ostade i dan danas. Ali sluzi.


Good luck with DIY project!


6 коментара:

  1. lovely blog!
    im following you now. mind to follow back dear? kisses

    ОдговориИзбриши
  2. Hehehe, tako ću i ja još malo kada me neko pita:" Minja, koja ti je adresa?"
    "Pa...confessionsofapsycho..." :)))

    P.s. nisam zaboravila, odg ti na mail za koji minut :*

    ОдговориИзбриши
  3. Simpatično neobični akcesoar. Rese ,,IN,, a što volim tek ove printove ,šta ću lavica sam ja ! Bravo !

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман19. март 2012. 06:51

    Mmmm, pa sta je ovde lepse - ideja, print, rese?

    ОдговориИзбриши

Lovely comments